Πρόκειται για το Ford Fiesta RS WRC με το οποίο ο «γιατρός» αγωνίστηκε στο Monza Rally Show το 2014.
Το αυτοκίνητο, που φέρει αριθμό πλαισίου M-Sport #43, κατασκευάστηκε από τη φημισμένη M-Sport και χρησιμοποιήθηκε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) την περίοδο 2011-2016. Ανήκει στην εμβληματική γενιά των WRC αυτοκινήτων εκείνης της εποχής και ξεχωρίζει όχι μόνο για τις τεχνικές του δυνατότητες, αλλά και για την άμεση σύνδεσή του με έναν από τους μεγαλύτερους οδηγούς όλων των εποχών, τον 9 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή μοτοσικλετών, Valentino Rossi.
Ισχυρές επιδόσεις, ιστορική αξία
Βασισμένο στο Fiesta παραγωγής, το αγωνιστικό WRC εξοπλίζεται με έναν τετρακύλινδρο turbo κινητήρα 1.6 λίτρων, σε συνδυασμό με σύστημα τετρακίνησης, προδιαγραφές που το καθιστούσαν ένα από τα πιο ανταγωνιστικά rallycars της εποχής.
Το συγκεκριμένο όχημα διατηρείται σε εξαιρετική κατάσταση, φέρει πλήρη ιστορικό και συνοδεύεται από τα επίσημα έγγραφα αυθεντικότητας της M-Sport. Εκτός από το 2014 Monza Rally Show, έχει λάβει μέρος και σε άλλες διοργανώσεις, όμως η αγωνιστική του σύνδεση με τον Rossi αποτελεί τον κύριο λόγο που εκτοξεύει την αξία του.
Η τιμή εκκίνησης και οι εκτιμήσεις
Η δημοπρασία αναμένεται να ξεκινήσει με τιμή μεταξύ 400.000 και 600.000 ευρώ, με αρκετούς αναλυτές να εκτιμούν ότι το τελικό ποσό ενδέχεται να ξεπεράσει και τις προσδοκίες, λόγω της παγκόσμιας αναγνωρισιμότητας του Rossi και της σπανιότητας του μοντέλου.
Ένα κομμάτι motorsport ιστορίας
Για τους φίλους των μηχανοκίνητων σπορ και των συλλεκτών, πρόκειται για ένα αυθεντικό κομμάτι motorsport ιστορίας. Ένα αυτοκίνητο που φέρει τη σφραγίδα ενός πρωταθλητή, που έχει αφήσει ανεξίτηλο το στίγμα του τόσο στον κόσμο των δύο τροχών όσο και στις τέσσερις.
Η αγωνιστική πορεία του Fiesta αυτού ξεκίνησε στο WRC το 2014 με οδηγό τον Mikko Hirvonen, ενώ την επόμενη χρονιά πέρασε στα χέρια του Elfyn Evans, ο οποίος το χρησιμοποίησε στο πρώτο μισό της σεζόν του 2015. Συνολικά, αυτό το σασί έχει κάνει πάνω από δέκα αγώνες του WRC, πετυχαίνοντας οκτώ τερματισμούς στην πεντάδα και τρεις παρουσίες στο βάθρο.
Παράλληλα, ο Valentino Rossi το χρησιμοποίησε για πρώτη φορά στο Monza Rally Show του 2014, τερματίζοντας δεύτερος. Δύο χρόνια αργότερα, το 2016, επέστρεψε με το ίδιο αυτοκίνητο -αυτή τη φορά στα χρώματα της VR46 Monster Rally Team- και κατέκτησε τη νίκη στο ιταλικό ράλι.
Σήμερα, το Fiesta RS WRC του Rossi πωλείται με αναλλοίωτη τη χαρακτηριστική κίτρινη και μαύρη αγωνιστική εμφάνιση VR46, σε άριστη κατάσταση και έτοιμο για δράση, μετά από πλήρη ανακατασκευή του κινητήρα από την Pipo Moteur – την ίδια εταιρεία που τον είχε εξελίξει αρχικά για τη M-Sport.