Εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή για το εμβληματικό της μεσαίο sedan, η BMW θα εμπλουτίσει την 8η γενιά της Σειράς 3 με σημαντικά στοιχεία σχεδίασης και τεχνολογίας της αμιγώς ηλεκτρικής i3, η οποία θα προηγηθεί στην αγορά.
Τα πρώτα -ανεπίσημα- σχέδια που δημοσιεύτηκαν επιχειρούν να αποτυπώσουν το πώς θα μοιάζει η νέα γενιά, συνδυάζοντας στοιχεία από το πρωτότυπο Vision Neue Klasse του 2023 με όσα έχουν αποκαλυφθεί από καμουφλαρισμένα πρωτότυπα που ήδη δοκιμάζονται.
Η σχεδίαση θα ακολουθεί μια πιο καθαρή και οριζόντια αισθητική, με τη νέα εκδοχή της διπλής μάσκας να ενοποιείται οπτικά με τους προβολείς – μια διαφορά που θα ξεχωρίζει τις sedan εκδόσεις από τα SUV, τα οποία θα διατηρήσουν τη κάθετη διάταξη της μάσκας. Η BMW έχει ήδη δηλώσει ότι οι νέες Σειρά 3 και i3 θα είναι δύσκολο να ξεχωρίσουν από απόσταση, ωστόσο η πρώτη θα διαθέτει μακρύτερο καπό, προκειμένου να χωρέσουν οι εξακύλινδροι κινητήρες που θα διατηρηθούν στην γκάμα.
Η εταιρεία έχει επιβεβαιώσει πως η νέα M3 θα εξακολουθεί να χρησιμοποιεί εξακύλινδρο κινητήρα, ενώ η έκδοση M350, που θα τοποθετηθεί ακριβώς κάτω από αυτήν, θα διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, όπως και η σημερινή M340i, προκειμένου να πληροί τους αυστηρότερους κανονισμούς ρύπων.
Σχεδιαστικά, το νέο μοντέλο θα υιοθετήσει αναδυόμενες χειρολαβές θυρών, όπως η νέα iX3, βελτιώνοντας τόσο την αεροδυναμική όσο και τη συνολική κομψότητα. Το πίσω μέρος θα χαρακτηρίζεται από φαρδιά φωτιστικά σώματα που ενώνονται οπτικά μέσω του εμβλήματος της BMW, προσδίδοντας στο αυτοκίνητο πιο πλατιά και δυναμική όψη. Οι εξωτερικές απολήξεις της εξάτμισης θα περιοριστούν αποκλειστικά στις M Performance και M εκδόσεις, καθώς τα υπόλοιπα μοντέλα θα υιοθετήσουν πιο καθαρή σχεδίαση.
Παράλληλα, η πλήρως ηλεκτρική i3 αναμένεται να ξεκινήσει την παραγωγή της τον Ιούλιο του 2026 στο εργοστάσιο του Μονάχου, ενώ η νέα Σειρά 3 (G50) θα ακολουθήσει πιθανότατα τον Νοέμβριο του ίδιου έτους, με τη συναρμολόγησή της να μεταφέρεται στο Dingolfing. Αν και είχαν κυκλοφορήσει φήμες για έκδοση Touring (G51), όλα δείχνουν ότι η BMW δεν θα λανσάρει wagon εκδοχή για τη θερμική 3άρα, με τους φίλους των station wagon να πρέπει να περιμένουν πιθανότατα την i3 Touring, που αναμένεται αργότερα μέσα στη δεκαετία.
Τέλος, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η BMW εργάζεται και πάνω σε ένα μικρότερο sedan με πισωκίνητη διάταξη, πιθανότατα με το όνομα i2, το οποίο θα παρουσιαστεί γύρω στο 2030 πάνω στην ίδια Neue Klasse πλατφόρμα.