Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της MG εντάσσεται στην κατηγορία C, που σημαίνει ότι έρχεται αντιμέτωπο με μοντέλα όπως το Renault Scenic E-Tech, το Volkswagen ID.4 ή το Nissan Ariya, ενώ στη γκάμα της MG θα τοποθετείται κάτω από το πολυτελέστερο IM6, αλλά πάνω από το MGS5 EV.
Από τις εικόνες αυτές μπορούμε να δούμε ότι το MGS6 EV αντλεί τη σχεδιαστική του έμπνευση από το μικρότερο MGS5 EV, με νέα φωτιστικά σώματα, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και μεγαλύτερο μεταξόνιο, το οποίο -σε συνδυασμό με το πιο τετραγωνισμένο πίσω μέρος- υπόσχεται σημαντικά βελτιωμένους εσωτερικούς χώρους.
Από τα βίντεο του Euro NCAP μπορούμε να διακρίνουμε και τη νέα λεπτή φωτεινή λωρίδα LED που διατρέχει το πίσω μέρος, ενώ το κάτω τμήμα του προφυλακτήρα φιλοξενεί διακοσμητικά χρωμίου και έναν ψεύτικο διαχύτη. Αν και το εσωτερικό παραμένει μυστήριο, ένα στιγμιότυπο αποκαλύπτει ψηφιακό πίνακα οργάνων και τιμόνι που έχουν τη σχεδίαση που έχουμε δει σε άλλα μοντέλα MG. Λογικά, το νέο SUV θα εξοπλίζεται με μεγάλη κάθετη οθόνη αφής, όπως στο MGS5 EV.
Το νέο SUV βασίζεται στην Modular Scalable Platform (MSP), την ίδια αρχιτεκτονική που χρησιμοποιούν τα MG4 και MGS5 EV. Η πλατφόρμα μπορεί να υποστηρίξει μεταξόνιο έως 3.100 mm, κάτι που αφήνει χώρο για μεγαλύτερη μπαταρία – πιθανότατα εκείνη των 77 kWh που χρησιμοποιεί το MG4 Extended Range.
Έτσι, η αυτονομία του νέου μοντέλου αναμένεται να ξεπερνά τα 480 χιλιόμετρα, φτάνοντας στα επίπεδα του Skoda Enyaq. Η φόρτιση θα παραμείνει στα γνωστά επίπεδα για την MG, με ταχύτητες έως 150 kW, όπως στο MG4, κάτι που σημαίνει γρήγορη αναπλήρωση ενέργειας για το μεσαίο SUV.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, τρεις εκδόσεις του νέου MGS6 EV θα είναι διαθέσιμες για παραγγελία από τα τέλη Νοεμβρίου, ενώ η επίσημη παρουσίαση και οι τιμές θα ανακοινωθούν αργότερα. Αλλά η MG, όπως πάντα, υπόσχεται ότι οι τελευταίες θα είναι ανταγωνιστικές, με εξαιρετική σχέση αξίας-τιμής.
Πάντως, παρά την ατυχή αυτή διαρροή από το EuroNCAP, τα νέα για την MG είναι εξαιρετικά: το νέο μοντέλο κατάφερε να αποσπάσει πλήρη βαθμολογία πέντε αστέρων στις δοκιμές ασφάλειας του Euro NCAP, σημειώνοντας 92% για την προστασία ενηλίκων, 85% για την προστασία παιδιών, 84% για τους ευάλωτους χρήστες του δρόμου και 78% στα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης.