Μια ενδιαφέρουσα τροπή πήρε στο χθεσινοβραδινό «Real View» η συνέντευξη του Βασίλη Μπισμπίκη στο «Στούντιο 4», όταν η Δάφνη Καραβοκύρη εξέφρασε τη δική της οπτική, στο πως διαχειρίστηκε ο ηθοποιός το τροχαίο στη Φιλοθέη.
Στάθηκε ιδιαίτερα στην επιλογή του να εμφανιστεί σε εκπομπή την αμέσως επόμενη μέρα, εκτιμώντας πως έτσι εξέθεσε άθελά του τον εαυτό του.
Δεν παρέλειψε να σχολιάσει και την παρουσία του στο Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη, θέτοντας το ερώτημα αν πρόκειται για δική του απόφαση ή για κάτι που τον οδήγησαν άλλοι να κάνει.
«Δεν με απασχολεί αν χτύπησε 10 ή 12 αυτοκίνητα. Με απασχολεί η χρήση αυτοκινήτου σε μέθη. Το θέμα δεν είναι ότι χτύπησε 12 αυτοκίνητα. Με απασχολεί η επικινδυνότητα του να οδηγείς υπό τη χρήση αλκοόλ», σχολίασε αρχικά η Σοφία Μουτίδου.
«Σε άλλους επιχειρηματίες δεν λέμε ονόματα. Στον Βασίλη, όλο το σουσού έγινε από την πρώτη μέρα. Η τηλεόραση επιλέγει τι θα αποκαλύψει και τι όχι» πρόσθεσε η Ελίνα Παπίλα.
Η Δάφνη Καραβοκύρη ωστόσο έριξε το «καρφί» της: «Έγινε σειρά από επικοινωνιακά λάθη. Την επόμενη μέρα πας σε εκπομπή, πας στον Πάνο Ρούτσι. Βάζεις τα χεράκια σου και βγάζεις τα μάτια σου. Το να πηγαίνεις και να μπαίνεις μόνος σου κάτω από το φως που λέγεται το μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη. Τον ανάγκασε κάποιος να πάει; Πήγε στον Πάνο Ρούτσι και είπε ότι τον ζήτησε ο Πάνος Ρούτσι», είπε μεταξύ άλλων.
Τι ισχυρίσθηκε ο Βασίλης Μπισμπίκης, στο «Στούντιο 4»«Πέρασε, έκανα ένα λάθος, χτύπησα δύο αυτοκίνητα και το πλήρωσα ακριβά. Τελείωσε, πέρασε, έμεινε πίσω. Η αποκατάσταση της αλήθειας δεν με αφορά. Όταν θέλει κάποιος να πιστεύει κάτι για ό,τι συμβαίνει, συνεχίζει να το πιστεύει. Είναι δύσκολο να αποκαταστήσεις την αλήθεια. Εσείς στα media δεν ενδιαφέρεστε για αυτό. Στα media θα προβάλλουν αυτό που πουλάει.
Μετά μπαίνουν παθολογίες μέσα, μετά ξεφεύγει, πάει στη χυδαιότητα, όταν ξεφεύγει από το γεγονός. Τώρα πού ήμουν… Αν χορεύαμε και φιληθήκαμε με τη Δανάη, τη φίλη μου, που ήμασταν έναν χρόνο στον ”Σασμό” και χορεύαμε και μας είδαν τα παιδιά από τον ”Σασμό”.
Πάνε να προκαλέσουν κάτι διαφορετικό, να διαστρεβλώσουν την εικόνα, να φτιάξουν μια άλλη κατάσταση, έναν κιτρινισμό. Εκεί βλέπεις ότι υπάρχει εμπάθεια. Γιατί δεν γίνεται σε όλους».












