Πότε ξεκινά και επίσημα η εφαρμογή του μέχρι τώρα πιλοτικού προγράμματος
Από το Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου και κάθε Σάββατο ξεκινά και επίσημα 24ωρη λειτουργία για Μετρό, Τραμ και λεωφορεία στην Αθήνα, έπειτα από την ιδιαίτερα θετική ανταπόκριση του κόσμο στην πιλοτική 24ωρη λειτουργία που είχε πραγματοποιηθεί στις αρχές Ιουλίου.
“Όλα τα μέτρα τα οποία λαμβάνουμε, δηλαδή και η αστυνόμευση και οι νέοι αυτοκινητόδρομοι και οι κάμερες και το 24ώρο τα Σάββατα έχουν τη στόχευση να μειώσουν όσο γίνεται αυτό τον πολύ μεγάλο αριθμό νεκρών στην ελληνική άσφαλτο. Άρα λοιπόν, κάθε Σάββατο, από 13 Σεπτεμβρίου και μετά, οι εργαζόμενοι του μετρό, των λεωφορείων και του τραμ βάζουν ‘τεράστια πλάτη’ και θα λειτουργήσουν 24ώρο κάθε Σάββατο. Βγαίνουμε με το υφιστάμενο προσωπικό, αλλά θα γίνουν κι άλλες προσλήψεις και θα ανταμείψουμε οικονομικά την προσπάθειά τους για τη νυχτερινή δουλειά που θα κάνουν” τόνισε, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
Μεταξύ των ζητημάτων που συζητήθηκαν ήταν και οι συνθήκες που επικρατούν στα μέσα μαζικές μεταφοράς τις ημέρες του καύσωνα, καθώς πολλά οχήματα αλλά και συρμοί του μετρό δεν διαθέτουν σύστημα κλιματισμού.
Ο ίδιος τόνισε πως αυτό είναι το “τελευταίο καλοκαίρι στα ΜΜΜ χωρίς κλιματισμό“.
«Κάποια βαγόνια στον ΗΣΑΠ που είναι νεότερα και έχουν κλιματισμό – πέραν των συρμών που είναι από το 1980 και δεν έχουν κλιματισμό- σε αυτά, ο κλιματισμός δεν αποδίδει, γεγονός που οφείλεται στο ότι ο κόσμος ανοίγει τα παράθυρα, δεδομένου ότι οι συρμοί δεν κινούνται υπόγεια, ενώ στο Μετρό στην Γραμμή 2 και 3 από τους 52 συρμούς που είναι σε λειτουργία, οι 32 έχουν κλιματισμό».
Παράλληλα αποκάλυψε πως το μέτρο της 24ωρης λειτουργίας του μετρό εξετάζεται και για τη Θεσσαλονίκη, αναφέροντας πως αυτό θα συμβεί μετά την επέκταση στη Καλαμαριά. “Το μετρό επεκτείνεται μέσα στο 2026 και στην Καλαμαριά, οπότε θα το εξετάσουμε και για εκεί”, δήλωσε.
Δείτε όσα είπε