Ο Gio Kay, κατά κόσμον Γιώργος Καραντώνης, είναι γνωστός στην ελληνική rap και urban σκηνή κυρίως ως εντερπρενέρ της μουσικής βιομηχανίας.
Πρόκειται για Ελληνοαμερικανό επιχειρηματία και μουσικό παραγωγό, ο οποίος δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, έχοντας ενεργό ρόλο στη διαχείριση και προώθηση καλλιτεχνών της hip-hop σκηνής. Είναι ιδρυτής και CEO της δισκογραφικής Aktive Records, ενώ έχει εμπλακεί και σε projects διανομής ανεξάρτητης μουσικής και artist management.

Το ευρύτερο κοινό τον γνώρισε μέσα από YouTube projects και rap reality formats, όπου εμφανίζεται ως παρουσιαστής, κριτής ή μέντορας νέων καλλιτεχνών, συζητώντας ανοιχτά για το «rap game», τη μουσική βιομηχανία και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ανερχόμενοι δημιουργοί. Η εταιρεία του συνεργάζεται με την Panik Entertainment Group, γεγονός που τον έχει φέρει στο προσκήνιο της σύγχρονης μουσικής βιομηχανίας. Παράλληλα όμως, χωρίς να το θέλει εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα online πρόσωπα της νέας γενιάς.
Ο «σύγχρονος Αριστοτέλης» του TikTok
Η φράση που τον ακολουθεί παντού δεν είναι τυχαία. Το nickname «Αριστοτέλης» προέκυψε από τα viral αποσπάσματα στα οποία ο Gio Kay αναλύει τη ζωή, την επιτυχία, τη νοοτροπία του hustle και την αυτοβελτίωση με έναν τρόπο που μοιάζει ταυτόχρονα φιλοσοφικός και… απολαυστικά αφοπλιστικός.
Πρόσφατα έδωσε μια συνέντευξη στον Youtuber Konilo στην οποία μεταξύ άλλων ανέλυσε τους λόγους οι οποίοι των ώθησαν να αφήσει τις ΗΠΑ και να δραστηριοποιηθεί και μείνει στη χώρα μας.
«Βγήκαμε σε ένα club (σ.σ στην Ελλάδα), στην Αμερική στα club ένα Grey Goose (μάρκα premium βότκας) θα σου κοστίσει 450 ευρώ με 20% από πάνω Φ.Π.Α και 20% το tip. Οπότε για ένα μπουκάλι πληρώνεις 600 με 700 ευρώ. Εδώ με 100 ευρώ είχαμε το Grey Goose μέσα στο club».
@koniloΓι’αυτό ο Gio προτιμάει Ελλάδα 🇬🇷από Αμερική 🇺🇸♬ original sound – konilo












