Ο Ε65, ένα από τα σημαντικότερα έργα εθνικής υποδομής, βρίσκεται πλέον κοντά στην πλήρη ολοκλήρωσή του. Το έργο, μήκους 182,1 χιλιομέτρων και συνολικού προϋπολογισμού περίπου 1,4 δισ. ευρώ, κατασκευάζεται από την ΤΕΡΝΑ και αφορά έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση και Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.), σε νέα, ολοκληρωτικά ανεξάρτητη χάραξη.
Ο σχεδιασμός του έργου συνδέει κομβικά την Ανατολική με τη Δυτική Ελλάδα, ενισχύοντας την οδική ασφάλεια, την ταχύτητα μετακινήσεων και την περιφερειακή ανάπτυξη.
136 χιλιόμετρα ήδη σε λειτουργία
Σήμερα βρίσκονται σε κυκλοφορία 136 χλμ. ολοκληρωμένου αυτοκινητοδρόμου, από τον Η/Κ που συνδέει τον Ε65 με τον Α.Θ.Ε. έως τον Ανισόπεδο Κόμβο Καλαμπάκας. Πρόκειται για ένα τμήμα που εξυπηρετεί χιλιάδες οδηγούς, μειώνοντας σημαντικά τους χρόνους διαδρομής.
Τα τελευταία 46 χλμ. στο τελικό στάδιο – Στο 87,7% η πρόοδος
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η κατασκευή των τελευταίων 46 χλμ. του Βόρειου Τμήματος, που θα ενώνουν την Καλαμπάκα με την Εγνατία Οδό, στα δυτικά των Γρεβενών.
Με βάση τα στοιχεία του Οκτωβρίου 2025, η συνολική πρόοδος του Βόρειου Τμήματος ανέρχεται σε 87,7%, με τις επιμέρους εργασίες να παρουσιάζουν εντυπωσιακή ολοκλήρωση:
-
Σήραγγες: 99,89%
-
Γέφυρες: 99,08%
-
Χωματουργικά: 99,54%
-
Ασφαλτικά: 66,57%
Η σημαντική υστέρηση στα ασφαλτικά είναι φυσιολογική, καθώς αυτό το στάδιο πραγματοποιείται κατά τα τελευταία βήματα της κατασκευής.
Ένα έργο που αλλάζει τον χάρτη των μεταφορών
Με την ολοκλήρωση των υπολειπόμενων εργασιών, ο Ε65 αναμένεται να αποτελέσει έναν από τους πιο σύγχρονους και ασφαλείς αυτοκινητοδρόμους της χώρας, δημιουργώντας έναν νέο κεντρικό άξονα που θα διευκολύνει μετακινήσεις, εμπόριο και τουρισμό.












