Στις Βρυξέλλες έγινε η πιο ενδιαφέρουσα πολιτική… σύναξη της εβδομάδας: ένα campaign meeting των κομμάτων του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, με θέμα την ψηφιακή επικοινωνία.
Την Ελλάδα εκπροσώπησε ο Νίκος Ρωμανός, διευθυντής Ψηφιακής Επικοινωνίας του Πρωθυπουργού, ο οποίος –όπως μου μεταφέρουν– τράβηξε τα βλέμματα με την πρότασή του για καμπάνια κατά της παραπληροφόρησης. Στα παρασκήνια, οι Ευρωπαίοι συνομιλητές έλεγαν ότι το πρωθυπουργικό γραφείο στην Αθήνα θεωρείται πλέον case study για το πώς «χτίζεις» ισχυρή παρουσία στα social.
Με λίγα λόγια, ο Κυριάκος Μητσοτάκης παίζει στα ψηφιακά γήπεδα… Champions League, και οι υπόλοιποι κρατούν σημειώσεις.












