Η σύνδεση του Διονύση Σαββόπουλου με τον Στέλιο Καζαντζίδη αποτελεί μια από τις πιο συναρπαστικές σελίδες της ελληνικής μουσικής παράδοσης.
Ο Σαββόπουλος, με τον χαρακτηριστικό του ενθουσιασμό, έχει επανειλημμένα δηλώσει τον απεριόριστο θαυμασμό του για την αυθεντικότητα και την καλλιτεχνική μοναδικότητα του Καζαντζίδη.
Αξιοσημείωτο είναι ότι ο Στέλιος, κατά τη διάρκεια της εκτενούς και περιπετειώδους καριέρας του στη δισκογραφία, έχει ηχογραφήσει σχεδόν χίλια τραγούδια. Αυτά τα κομμάτια, που φέρουν την υπογραφή μερικών από τους πιο αναγνωρίσιμους συνθέτες και στιχουργούς της εποχής, συνοδεύτηκαν από σπουδαίους μουσικούς, προσθέτοντας επιπλέον αξία στην καλλιτεχνική του κληρονομιά.
Μια από τις πιο συγκινητικές αναφορές στη σχέση τους προέρχεται από το βιβλίο του Θωμά Κοροβίνη, με τίτλο «Στέλιος Καζαντζίδης – Αφιέρωμα» (εκδόσεις Οδός Πανός). Εκεί, ο Διονύσης Σαββόπουλος περιγράφει με τρυφερότητα τις εμπειρίες του με τον εμβληματικό τραγουδιστή.
Συγκεκριμένα, ο Διονύσης Σαββόπουλος αναφέρει:
«Είχα μεγάλη επιθυμία να ερμηνεύσει το κομμάτι μου “Σαν βγω απ’ αυτή τη φυλακή”. Όταν συναντηθήκαμε στο Μεγάλο Πεύκο, η διαδικασία δεν ήταν καθόλου απλή. Έτσι λειτουργούσαν οι παλιοί λαϊκοί καλλιτέχνες. Θυμάμαι πόσες περιπέτειες πέρασα όταν έδωσα το τραγούδι ‘Λαϊκός τραγουδιστής’ στον Μιχάλη Μενιδιάτη για την ταινία ‘Happy Day’ του Βούλγαρη. Μαζεύτηκαν τότε ο Μενιδιάτης, ο αδελφός του και οι γυναίκες τους με τον Άκη Πάνου, για να το συζητήσουν. Ο Άκης, τελικά, έδωσε την έγκρισή του και ο Μενιδιάτης το ερμήνευσε. Παρόμοια ήταν και η διαδικασία με τον Στέλιο. Ενώ το προγραμματίσαμε, το δοκιμάσαμε σε πρόβα με την κιθάρα μου – μάλιστα, με επαίνεσε ότι την είχα φτιάξει εγώ. Τελικά, όμως, με διάφορες δικαιολογίες δεν εμφανίστηκε στο ραντεβού. Είχα την αίσθηση ότι δεν θα το ερμήνευε, φοβόταν τα λόγια του τραγουδιού».
Αυτή η μαρτυρία αποκαλύπτει την ένταση και τις δυσκολίες που συνυπήρχαν στην καλλιτεχνική ζωή των μεγάλων αυτών μορφών, αλλά και την αμοιβαία τους εκτίμηση.












