Λαμπεροί πρωταγωνιστές της πρώτης γραμμής, υποβλήθηκαν σε ακραίες και δραματικές δοκιμασίες χωρίς έλεος, θυσιάζοντας τα πάντα για έναν ρόλο. Καλλονές τσαλάκωσαν την τελειότητα για να αγγίξουν μια πιο σκληρή αλήθεια. Γοητευτικοί ηθοποιοί γκρέμισαν το άτρωτο είδωλό τους επιτρέποντας στον πόνο, στον φόβο και στη φθορά να τους αλλάξουν κυριολεκτικά μέχρι το κόκαλο. Μα πάνω απ’ όλα ήταν η αφοσίωση τους, τόσο βαθιά που μόνο η Τέχνη μπορεί να ζητήσει.
Κρίστιαν Μπέιλ: 100 θερμίδες την ημέρα

Το ψυχολογικό θρίλερ του 2004 «The Machinist» σε σκηνοθεσία Μπραντ Άντερσον, έφερε τον Κρίστιαν Μπέιλ σε μια εκπληκτική μεταμόρφωση. Ο ηθοποιός άλλαξε απόκοσμα για να ενσαρκώσει τον «Τρέβορ Ρέζνικ», έναν τεχνίτη εργαλειομηχανών που υποφέρει από σοβαρή αϋπνία.
Ο σούπερ σταρ έχασε 30 κιλά σε τέσσερις μήνες, ακολουθώντας μια εξαιρετικά ανθυγιεινή διατροφή 100 θερμίδων την ημέρα που περιλάμβανε μόνο μία κονσέρβα τόνο, ένα μήλο ένα καφέ και έντονο κάπνισμα. Αποτέλεσμα; Τα οστά στο θώρακα τρυπούσαν το δέρμα, ενώ το πρόσωπο του ήταν αποστεωμένο και άχρωμο.
Μπρένταν Φρέιζερ: Fake 280 κιλά

Στη «Φάλαινα» του Ντάρεν Αρονόφσκι, ο γοητευτικός ηθοποιός παρέδωσε μία από τις πιο βαθιές και σωματικά απαιτητικές ερμηνείες της καριέρας του. Υποδύθηκε τον Τσάρλι, έναν μεσήλικα απομονωμένο άνδρα με βάρος 280 κιλά, γεμάτο ενοχή και θλίψη.
Η μεταμόρφωση του Φρέιζερ ήταν εντυπωσιακή: προσθετικά, εξελιγμένο μακιγιάζ και ψηφιακές επεμβάσεις συνδυάστηκαν για να δημιουργήσουν μια ρεαλιστική εικόνα του χαρακτήρα, χωρίς να τον μετατρέψουν σε καρικατούρα.
Τζέικ Τζίλενχαλ: Έγινε τέρας του ρινγκ

Μόλις ξυπνούσε έκανε 1.000 κοιλιακούς κι έπειτα έτρεχε περισσότερα από 10 χιλιόμετρα. Στη συνέχεια, έκανε προπόνηση με σχοινάκι, πολλά βάρη αλλά και μποξ. Για να… κλείσει την ημέρα του, ο ηθοποιός έκανε ακόμη 1.000 κοιλιακούς.
Ο Τζέικ Τζίλενχαλ για μισό χρόνο προπονούνταν επί έξι ώρες την ημέρα για να υποδυθεί έναν ταραχώδη και προβληματικό μποξέρ στην ταινία «Southpaw» του Αντουάν Φουκουά. Ο 33χρονος τότε σούπερ σταρ «φούσκωσε» υπερβολικά βάζοντας έξι κιλά καθαρής μυικής μάζας κι έγινε ένα τέρας, όπως έλεγε χαρακτηριστικά ο σκηνοθέτης του φιλμ.
Tόμ Χάρντι: Πίτσες, παγωτά και 2.500 push ups την ημέρα

Το 2008, ο Τομ Χάρντι ανέλαβε να υποδυθεί τον εγκληματία Τσαρλς Μπρόνσον, στην ομώνυμη ταινία του Νίκολας Γουίντιγκ Ρεφν, έχοντας στη διάθεσή του μόλις πέντε εβδομάδες για ν΄ αλλάξει εμφάνιση.
Στην αρχή έτρωγε κοτόπουλο και ρύζι, αλλά σύντομα έπεσε με τα μούτρα σε πίτσες, παγωτά και αναψυκτικά. Παράλληλα έκανε 2.500 push ups καθημερινά, παίρνοντας 3,5 κιλά κάθε εβδομάδα για να φτάσει τα απαιτούμενα 19.
Ο «Maniac» Τζόνα Χιλ έγινε…στυλάκι

Ο δύο φορές υποψήφιος για Όσκαρ και υπέρβαρος Τζόνα Χίλ, αποδέχτηκε την πρόκληση να χάσει βάρος για τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία «Maniac» του Netflix. Ακολουθώντας συμβουλές διατροφολόγου, μείωσε την κατανάλωση μπύρας, μυήθηκε στην ιαπωνική κουζίνα και συνεργάστηκε με προσωπικό γυμναστή, παίρνοντας συμβουλές από φίλους όπως ο Channing Tatum.
Μάθιου Μακόναχι: Δραματική απώλεια βάρους -Παραλίγο να χάσει τη όραση του

Η μεταμόρφωση του Μάθιου Μακόναχι στην ταινία «The Dallas Buyers Club» πιθανά να ήταν και η πιο εντυπωσιακή στην καριέρα του. Ο γόης του Χόλυγουντ για τις ανάγκες του ρόλου του ως «Ρον Γούντρουφ» ενός Τεξανού που διαγνώστηκε με AIDS και αντιδρούσε στις αποτυχημένες επιδράσεις του μοναδικού φαρμάκου της εποχής, έγινε αγνώριστος.
Χρειάστηκε να χάσει 20 κιλά σε λιγότερο από 4 μήνες καταναλώνοντας light αναψυκτικά, ασπράδια αυγών και ένα κομμάτι κοτόπουλο ημερησίως. Ωστόσο η δραματική απώλεια μάζας, όπως αποκάλυψε, του απέφερε πρόβλημα όρασης
Τομ Χάνκς: Αδυνάτιζε παράλληλα με τις σκηνές

Το δικό του χρέος προς την Τέχνη, το έκανε και ο Τομ Χάνκς στην ταινία «Castaway»! Υποδύθηκε ένα στέλεχος της FedEx που επιβίωσε σ’ ένα ακατοίκητο νησί με μοναδική παρέα μια μπάλα βόλεϊ, μετά τη συντριβή του αεροπλάνου στο οποίο επέβαινε.
Για το ρόλο έχασε 25 κιλά, φτάνοντας από τα 102 στα 77. Το πιο εντυπωσιακό ήταν πως στην αρχή του φιλμ πήρε βάρος, μόνο και μόνο για να το χάσει κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, διαδικασία που παρακολουθήσαμε στην οθόνη.
Νάταλι Πόρτμαν: Νόμιζε πως θα πεθάνει στα γυρίσματα

Αναλαμβάνοντας τον ρόλο μιας εμμονικής μπαλαρίνας στο «Black Swan», η μικροκαμωμένη Νάταλι Πόρτμαν έτρωγε μόνο καρότα και αμύγδαλα, ενώ γυμναζόταν 8-10 ώρες την ημέρα για 6 μήνες ώστε να χάσει 10 κιλά.
Κατά την διάρκεια των γυρισμάτων νόμιζε πως θα πεθάνει από την πείνα, ενώ μετρούσε και ατυχήματα: Εξάρθρωσε ένα πλευρό, τράβηξε τους αστραγάλους της πολλές φορές και τα πόδια της δεν είχαν σχεδόν καθόλου δέρμα. Ολα όμως ξεχάστηκαν με μιας, όταν την ίδια χρονιά, κέρδισε το Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου.
Τζάρεντ Λέτο: Ακραία μεταμόρφωση

Η πρόκληση ήταν μεγάλη και η μεταμόρφωση, ακραία. Ο Τζάρετ Λέτο κατέκτησε δικαίως το Όσκαρ Β’ Ανδρικού Ρόλου, για τη συμμετοχή του στην ταινία «Dallas Buyers Club». Τσαλακώθηκε μέχρι ψυχής κι απέδωσε πειστικά την τρανς Rayon που γοήτευσε κοινό, κριτικούς και την Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογράφου.

Ξύρισε τα φρύδια του, αποτρίχωσε όλο το σώμα, έχασε 14 κιλά , άλλαξε τον τρόπο που περπατούσε και μιλούσε, δημιουργώντας μια πειστική εικόνα ενός ανθρώπου καταβεβλημένου από σοβαρή ασθένεια.
Σαρλίζ Θερόν: Οδοντιατρικές παρεμβάσεις, αλλοίωση της επιδερμίδας της

Η εκθαμβωτική Σαρλίζ Θερόν άφησε πίσω της κάθε ίχνος χολιγουντιανής λάμψης για να ενσαρκώσει την δολοφόνο «Aileen Wuornos» στην αληθινή ιστορία της ταινίας «Monster». Για ν’ αγγίξει ρεαλιστικά τον χαρακτήρα, πήρε περίπου 15 κιλά τρώγοντας ντόνατς και πατατάκια.
Η μεταμόρφωση περιλάμβανε -μεταξύ άλλων- αλλοίωση της επιδερμίδας, οδοντιατρικές παρεμβάσεις και έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο κίνησης. Η ερμηνεία της συγκλόνισε. Απέσπασε το Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου, επιβεβαιώνοντας πως η αληθινή τέχνη δεν φοβάται να γίνει αγνώριστη.
Ντέμι Μουρ: Τολμηρή και καραφλή

Aπο τις πρώτες λαμπερές σταρ που τόλμησαν, τη δεκαετία του ’70, ήταν η Ντέμι Μούρ. Πήρε αρκετά κιλά και ξύρισε το κεφάλι της με πολύ πόνο -αποχαιρετώντας τα μακριά μαλλιά της, σήμα κατατεθέν- για το ρόλο της στρατιωτικού στην ταινία «GI Jane» του Ρόντλεϊ Σκοτ, το 1997. Η μεταμόρφωση της θεωρήθηκε έντονα πρωτοποριακή για την εποχή.
			
    	
			











