Νέους “γαλάζιους” τριγμούς εντός και εκτός κυβέρνησης προκάλεσε η απόφαση της Διοίκησης των ΕΛΤΑ για “λουκέτο” σε υποκαταστήματα των ταχυδρομείων σε όλη τη χώρα.
του Μίλτου Σακελλάρη
Σύμφωνα με πληροφορίες η διοίκηση των ΕΛΤΑ δεν είχε ενημερώσει έγκαιρα ούτε τις τοπικές κοινωνίες ούτε φυσικά την κεντρική κυβέρνηση για τον τρόπο που θα κάνει τις σχετικές ανακοινώσεις, γεγονός που εκρίθη τελικά “προβληματικό”. Όπως επισημαίνουν κυβερνητικά στελέχη δεν θα υπάρξει κανένας συνταξιούχος ή πολίτης σε όλη τη χώρα που θα μείνει χωρίς εξυπηρέτηση.
Πρακτικά, αυτό θα γίνει με περίπου 1500 κούριερ σε όλη τη χώρα στο μοντέλο της διανομής φαρμάκων κατ’ οίκον. Από το Μέγαρο Μαξίμου μιλούν για το υψηλό κόστος ορισμένων υποκαταστημάτων, τα οποία εξυπηρετούσαν ένα μικρό ποσοστό πολιτών. Είναι χαρακτηριστικό πως το κάθε υποκατάστημα κοστίζει 150.000 ευρώ τον χρόνο με το συνολικό κόστος σε όλη τη χώρα να ξεπερνάει τα 30 εκατομμύρια ευρώ.
Όλα αυτά την ώρα που η χρήση των ταχυδρομείων έχει μειωθεί στο 10%. Παράλληλα, αναγνωρίζεται πως δεν επικοινωνήθηκε το ευρύτερο σχέδιο της διοίκησης των ΕΛΤΑ, κάτι το οποίο επισημάνθηκε σε κυβερνητική σύσκεψη που έγινε το περασμένο Σάββατο στο Μέγαρο Μαξίμου στην ηγεσία της εταιρείας που το 2018 πέρασε στο υπερταμείο με απόφαση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ.
Οι “γαλάζιες” αντιδράσεις πάντως συνεχίστηκαν και κατά τη διάρκεια των τελευταίων δύο ημερών. Την αρχή έκανε ο πρώην υφυπουργός Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου, ο οποίος κατέθεσε σχετική επερώτηση στη Βουλή, ενώ ακολούθησαν κι άλλα “γαλάζια” στελέχη, όπως οι βουλευτές Στέλιος Πέτσας και Δημήτρης Μαρκόπουλος. Όπως φαίνεται υπάρχει μεγάλη πίεση από αρκετές τοπικές κοινωνίες που μεταφέρεται μέσω των βουλευτών στην κεντρική κυβέρνηση.
Η απόφαση για τρίμηνη αναστολή στο “λουκέτο” σε μέρος των καταστημάτων θα δώσει τον απαιτούμενο χρόνο, όπως τονίζεται, να εξηγηθεί η απόφαση και να υπάρξουν οι απαραίτητες διασφαλίσεις που δεν θα μείνει κάποιος πολίτης χωρίς την απαιτούμενη εξυπηρέτηση.












