H γερμανική εταιρεία Böcker, φαίνεται να εκμεταλλεύτηκε την αναταραχή που προκλήθηκε από τη διάρρηξη στο μουσείο του Λούβρου.
Οι ιδιοκτήτες της επιχείρησης παρατήρησαν ότι οι δράστες χρησιμοποίησαν ένα από τα ανυψωτικά μηχανήματά τους για να εισέλθουν στο εμβληματικό κτίριο.
Με το νέο της σλόγκαν, «Όταν χρειάζεται να κινηθείτε γρήγορα», η Böcker έκανε μια τολμηρή κίνηση, λανσάροντας μια διαφημιστική καμπάνια στα social media μόλις λίγες ώρες μετά το συμβάν. Οι αναρτήσεις της εταιρείας απεικονίζουν το ανυψωτικό μηχάνημα που χρησιμοποίησαν οι κλέφτες για να αποσπάσουν κοσμήματα αξίας 88 εκατομμυρίων ευρώ και να εξαφανιστούν σε λιγότερο από δέκα λεπτά.
Το μηχάνημα αυτό, που μπορεί να μεταφέρει έως 400 κιλά θησαυρών με ταχύτητα 42 μέτρων το λεπτό, παρουσιάζεται από την εταιρεία ως «αθόρυβο σαν ψίθυρος». Στις φωτογραφίες, η σκάλα του ανυψωτικού φτάνει μέχρι ένα μπαλκόνι του πρώτου ορόφου του μουσείου, ενισχύοντας την εντύπωση της ταχύτητας και της ευκολίας της κίνησης.

Η διευθύντρια μάρκετινγκ, Τζούλια Σάρβατς και ο σύζυγός της, Αλεξάντερ Μπέκερ, διευθύνων σύμβουλος της οικογενειακής επιχείρησης, δήλωσαν ότι παρακολουθούσαν τα νέα την Κυριακή το βράδυ και σοκαρίστηκαν όταν αναγνώρισαν το προϊόν τους στις φωτογραφίες του περιστατικού. Αφού επιβεβαίωσαν ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι ήταν καλά, αποφάσισαν να κάνουν λίγα αστεία σχετικά με την κατάσταση. Όταν, ωστόσο, το προσωπικό και οι συνεργάτες τους άρχισαν να επικοινωνούν μαζί τους, συνειδητοποίησαν ότι έπρεπε να δράσουν.
Μέχρι το πρωί της Δευτέρας, η διαφημιστική εκστρατεία είχε δημιουργηθεί με ταχύτητα, εντυπωσιάζοντας τους πάντες. Η Σάρβατς αποκάλυψε ότι το ανυψωτικό είχε πωληθεί το 2020 σε μια εταιρεία κοντά στο Παρίσι, η οποία το ενοικιάζει σε πελάτες. Ωστόσο, οι ληστές είχαν προσεγγίσει τη γαλλική εταιρεία πρόσφατα, εκδηλώνοντας ενδιαφέρον για τη χρήση του μηχανήματος, πριν το κλέψουν, γεγονός που είχε αναφερθεί στην αστυνομία την προηγούμενη εβδομάδα.
Η εν λόγω διαφήμιση έγινε αμέσως viral, με την Σάρβατς να δηλώνει ότι αν και πίστευε πως θα είχε επιτυχία, δεν περίμενε τέτοια ανταπόκριση. Οι αναρτήσεις τους, που συνήθως συγκέντρωναν 15–20.000 προβολές, εκτοξεύτηκαν στα 1,7 εκατομμύρια. «Είναι απίστευτο», δήλωσε, προσθέτοντας ότι το 99% των αντιδράσεων ήταν θετικές. Παρά την αμφιλεγόμενη φύση του χιούμορ τους, οι περισσότεροι το βρήκαν διασκεδαστικό.











