Η χειρότερη στιγμή της ζωής μία μητέρα να χάνει το παιδί της

Έκλεισαν σαράντα μέρες από το θάνατο της Καίτης Κωνσταντίνου και η κάμερα της εκπομπής «Super Κατερίνα», βρέθηκε στο μνημόσυνο.

Η μητέρα της ηθοποιού μίλησε φανερά συγκινημένη και με τρεμάμενη φωνή στην κάμερα της εκπομπής για το πόσο δύσκολα βιώνει την απώλεια της κόρης της. Συγκεκριμένα ανέφερε:

«Τι να σας πω, μανούλα μου; Τι να σας πω; Μου λείπει πολύ. Δεν καταπίνεται η απώλεια».