Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στο τηλεοπτικό παρασκήνιο της Αγίας Παρασκευής, καθώς η ΕΡΤ μπαίνει σε τροχιά ραντεβού με τους παρουσιαστές της από την επόμενη κιόλας εβδομάδα.
Στο επίκεντρο των συζητήσεων βρίσκεται η αναδιαμόρφωση του προγράμματος, μετά τη δεδομένη αποχώρηση της Νάνσυς Ζαμπέτογλου και του Θανάση Αναγνωστόπουλου.
Το «εθιμοτυπικό» αντίο στο δίδυμο του «Στούντιο 4» και το ολικό remake
Οι συναντήσεις της Διοίκησης που θα πραγματοποιηθούν με τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο αναμένεται να έχουν αποκλειστικά εθιμοτυπικό χαρακτήρα. Το τηλεοπτικό δίδυμο, μετά από μια απόλυτα επιτυχημένη πορεία στη δημόσια τηλεόραση, μετακομίζει από τη νέα σεζόν στον ΣΚΑΪ, καθώς το συμβόλαιό τους με την ΕΡΤ ολοκληρώνεται τον Ιούνιο.
Οι εργαζόμενοι στην παραγωγή του «Στούντιο 4» βρίσκονται σε στάση αναμονής για αυτό το «αντίο», προκειμένου να προχωρήσουν στην ανακαίνιση του πλατό. Στόχος είναι μια ολοκαίνουργια σκηνογραφία που δεν θα θυμίζει σε τίποτα την εκπομπή που ήρθε και άλλαξε τα απογεύματά μας, σηματοδοτώντας μια εντελώς νέα εποχή.
Κατερίνα Καραβάτου και Χρήστος Φερεντίνος: Οι εκλεκτοί για τη διαδοχή με πρόσωπο-κλειδί
Σύμφωνα με έντονη φημολογία που κυκλοφορεί τις τελευταίες ημέρες η διαδοχή θεωρείται πλέον οριστική. με τους Κατερίνα Καραβάτου και Χρήστο Φερεντίνο στο «τιμόνι» της εκπομπής.
Πρόκειται για το ραδιοφωνικό δίδυμο που «σπάει ταμεία» και διαθέτει όλα τα φόντα να μεταφέρει αυτή την επιτυχία και στην τηλεόραση.
Οι δύο παρουσιαστές ξεχωρίζουν για την τεράστια τηλεοπτική εμπειρία, τον γρήγορο ρυθμό και την εξαιρετική μεταξύ τους χημεία.
Ο άνθρωπος-κλειδί πίσω από αυτή τη μεγάλη μεταγραφή είναι ο Γιάννης Κορδώνης. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του e-political.gr ο δημοσιογράφος πρόκειται να ακολουθήσει το δίδυμο και στην τηλεοπτική του θητεία στην ΕΡΤ.
Οι τρεις τους, εξάλλου, συνεργάζονται καθημερινά με τεράστια επιτυχία, 7 με 10 το πρωί, κάνοντας τα πρωινά των ακροατών πιο απολαυστικά μέσα από τη συχνότητα του ΔΡΟΜΟΣ 105,4.
Τα «αγκάθια» με τα συμβόλαια και η αναμονή από τη Μαρία Κοζάκου
Παρά τη συμφωνία, υπάρχουν ακόμα τυπικές εκκρεμότητες που πρέπει να διευθετηθούν, καθώς τα συμβόλαια των προσώπων με τους τρέχοντες σταθμούς τους είναι ακόμα ενεργά. Συγκεκριμένα:
-
Η Κατερίνα Καραβάτου δεσμεύεται με συμβόλαιο με τον ANT1 μέχρι το τέλος Αυγούστου.
-
Ο Γιάννης Κορδώνης έχει συμβόλαιο με τον Alpha και την εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού.
Αν και στους διαδρόμους του Ραδιομεγάρου η έλευση της νέας ομάδας αποτελεί κοινό μυστικό, άπαντες κρατούν στάση αναμονής.
Τον τελευταίο λόγο έχει η Γενική Διευθύντρια Προγράμματος της ΕΡΤ, Μαρία Κοζάκου, η οποία και θα δώσει το «πράσινο» φως για τα δελτία τύπου με τις επίσημες ανακοινώσεις, μόλις απελευθερωθούν και τυπικά οι νέοι παρουσιαστές.
















