Μια σοκαριστική υπόθεση που έχει συγκλονίσει τη Βρετανία βρίσκεται σε εξέλιξη στην αίθουσα του δικαστηρίου στο Λονδίνο. Μια 32χρονη Μαροκινή και ο 44χρονος σύντροφός της από την Αλγερία αντιμετωπίζουν σοβαρές κατηγορίες για τον θάνατο του μόλις τριών μηνών γιου τους, Άνταμ, ο οποίος υπέκυψε σε σοβαρά τραύματα που φέρεται να προήλθαν από κακοποίηση.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Daily Mail, οι Ντούνια Σεταουάτ και Αμπντελκαντέρ Εσίντ κατηγορούνται για δολοφονία στο Νορθ Φίντσλεϊ. Στις 30 Ιανουαρίου, διασώστες εντόπισαν το βρέφος σε άθλια κατάσταση στο διαμέρισμά τους, με σοβαρά κατάγματα στο κρανίο που, όπως ανέφεραν οι αρχές, προήλθαν από χτυπήματα σε σκληρή επιφάνεια, πιθανώς σε τοίχο.

«Απλώς χτύπα το μπ@@@@@ο και τελείωνε»

Στο δικαστήριο, αποκαλύφθηκε ότι η Σεταουάτ είχε στείλει μηνύματα στον αδελφό της, εκφράζοντας την απογοήτευσή της για τον γιο της. Σε αυτά ανέφερε: «Με έχει εκνευρίσει πραγματικά. Δεν έχει κοιμηθεί ακόμη» και «Απλώς χτύπα το μπ@@@@@ο και τελείωνε». Επιπλέον, φέρεται να είπε σε συγγενή της ότι «μακάρι να πέθαινε».

Στο μεταξύ, ο Εσίντ, ο οποίος κάλεσε τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, είχε επιστρέψει μόλις από την Αλγερία και είχε στείλει 1.000 λίρες σε ταξιδιωτικό γραφείο, ενώ το μωρό πάλευε για τη ζωή του. Ο Άνταμ διακομίστηκε στο Great Ormond Street Hospital με σοβαρές εγκεφαλικές κακώσεις. Οι γιατροί ενημέρωσαν τους γονείς ότι η κατάσταση του ήταν κρίσιμη και ζήτησαν άδεια για να σταματήσουν την υποστήριξη, μια αίτηση που οι γονείς αρχικά αρνήθηκαν. Τελικά, χρειάστηκε παρέμβαση του Ανώτατου Δικαστηρίου για να προχωρήσει η διακοπή υποστήριξης, καθώς η υγεία του μωρού επιδεινωνόταν. Ο μικρός Άνταμ άφησε την τελευταία του πνοή στις 17 Φεβρουαρίου.

Αρνούνται τις κατηγορίες

Και οι δύο γονείς αρνούνται τις κατηγορίες. Ο ιατροδικαστής ανέφερε ότι το βρέφος είχε υποστεί πολλαπλά κατάγματα στο κρανίο, σπασμένο πλευρό και σοβαρή εγκεφαλική αιμορραγία. Κατά την διάρκεια της ανάκρισης, η Σεταουάτ δήλωσε άγνοια σχετικά με τα τραύματα του παιδιού, ισχυριζόμενη ότι άφησε τον Εσίντ να ταΐσει το μωρό, και όταν κοίταξε, βρήκε τον γιο της σε κακή κατάσταση.

Από την πλευρά του, ο Εσίντ υποστήριξε ότι τα τραύματα μπορεί να προήλθαν κατά τη διάρκεια της γέννας. Επιπλέον, δήλωσε ότι μετακόμισε στο σπίτι της Σεταουάτ για να τη βοηθήσει με το άρρωστο βρέφος και της είχε ζητήσει να μην το βλάψει.

«Αν δεν εμφανιστείτε, η δίκη μπορεί να συνεχιστεί χωρίς εσάς»

Στο δικαστήριο, οι δύο κατηγορούμενοι εμφανίστηκαν με ρούχα που υπογράμμιζαν την σοβαρότητα της κατάστασής τους και χρειάστηκαν διερμηνέα. Ο δικαστής Μάικλ Έβανς προειδοποίησε το ζευγάρι ότι η απουσία τους από τη διαδικασία θα μπορούσε να έχει σοβαρές συνέπειες. «Έχετε το δικαίωμα να καταθέσετε. Αν δεν εμφανιστείτε, η δίκη μπορεί να συνεχιστεί χωρίς εσάς» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η δίκη έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στις 1 Φεβρουαρίου 2027, ενώ μια νέα διαδικαστική ακρόαση θα πραγματοποιηθεί στις 27 Ιουλίου. Ο Εσίντ διαθέτει άδεια παραμονής στο Ηνωμένο Βασίλειο έως το 2027, ενώ η Σεταουάτ ζει στην περιοχή Kingsway του Νορθ Φίντσλεϊ.