Σφοδρή επίθεση κατά του προέδρου του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης εξαπέλυσε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, με αφορμή τη στάση της αξιωματικής αντιπολίτευσης στην υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ και το αίτημα για σύσταση προανακριτικής επιτροπής σχετικά με την υπόθεση κτηνοτρόφων από τις Σέρρες.

Ο υπουργός κατηγόρησε τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ για «υποκρισία», υποστηρίζοντας ότι η συγκεκριμένη υπόθεση είναι αντίστοιχη με το ζήτημα που είχε προκύψει στο παρελθόν με τη δήλωση Πόθεν Έσχες του κ. Ανδρουλάκη.

«Το ίδιο λάθος λογιστή»

Μιλώντας στην εκπομπή του Σταμάτης Ζαχαρός στο ONE TV, ο Άδωνις Γεωργιάδης υποστήριξε ότι και στις δύο περιπτώσεις υπήρξε λάθος λογιστή.

Όπως ανέφερε, τόσο στην περίπτωση των κτηνοτρόφων όσο και στο ζήτημα του Πόθεν Έσχες του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, το πρόβλημα προέκυψε από λογιστικό σφάλμα.

Η ανάρτηση του υπουργού

Ο υπουργός Υγείας επανήλθε στο θέμα και μέσω ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υποστηρίζοντας ότι ο Νίκος Ανδρουλάκης αντιμετωπίζει με διαφορετικά μέτρα και σταθμά τις δύο υποθέσεις.

Σύμφωνα με τον ίδιο, στη μία περίπτωση ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ επικαλέστηκε «λάθος λογιστή», ενώ στην υπόθεση των κτηνοτρόφων ζητά τη σύσταση προανακριτικής επιτροπής.

Η νέα αυτή αντιπαράθεση αναμένεται να εντείνει το πολιτικό κλίμα, καθώς το ζήτημα του ΟΠΕΚΕΠΕ βρίσκεται ήδη στο επίκεντρο της πολιτικής συζήτησης.