Στην κάμερα του epolitical.gr και τον Νίκο Χιδίρογλου μίλησε ο σερ Νικ Κάρτερ, πρώην αρχηγός του γενικού επιτελείου Ηνωμένου Βασιλείου ο οποίος βρέθηκε στην Αθήνα για να συμμετάσχει στο Athens Defence Summit 2026.
Ο κ. Κάρτερ τόνισε ότι «ο πόλεμος στο Ιράν πλέον απειλεί όλες τις θέσεις της εθνικής μας ασφάλειας και τα οικονομικά μας χαρακτηριστικά. Το ΝΑΤΟ πρέπει να συζητήσει για το τι θα κάνει για να προστατεύσει τους συμμάχους στην περιοχή αλλά και να εγγυηθεί ότι η οικονομία θα συνεχίσει να αναπτύσσεται. Και τα Στενά του Ορμούζ θα παίξουν ρόλο σημαντικό σε αυτό».
Καμία εμπιστοσύνη στο ιρανικό καθεστώς
Πρόσθεσε επίσης ότι «δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στο ιρανικό καθεστώς γιατί έχουν σκοτώσει πολλούς από τους άνδρες μου στο παρελθόν. Αλλά το θέμα είναι να εφαρμόσουμε στρατηγική αντί για τακτική». Και συνέχισε λέγοντας: «Θα ήταν πολύ χρήσιμο να ξέρουμε ποια ήταν η στρατηγική με την οποία ξεκίνησε ο πόλεμος. Ήταν η αλλαγή καθεστώτος; Η αποχώρηση από το πυρηνικό πρόγραμμα; Η αλλαγή της ευρύτερης δυναμικής; Να εμπνεύσεις μια επανάσταση; Να αλλάξεις το καθεστώς; Αν θέλεις να έχεις μια στρατηγική πρέπει να έχεις σαφείς στόχους. Η δυσκολία μας είναι να διακρίνουμε τη στρατηγική γιατί μπορούμε όλοι να στοιχηθούμε πίσω από μια καλή στρατηγική»














