Ποιος ήταν ο σκοπός του event πολυτελείας
Δεν ήταν ένα απλό δείπνο! Ήταν ένα event πολυτελείας που πραγματοποιήθηκε στο κέντρο της Αθήνας πριν από μερικούς μήνες και τώρα βγήκε στον… αφρό, κόστους 30.000 ευρώ.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Political» ήταν εργαλείο δικτύωσης υψηλού επιπέδου! Το έκανε ένας οργανισμός για να προωθηθεί το ελληνικό «προϊόν» και στην Αφρική!
Από τις 30.000, 21.000 ευρώ πήγαν για βασική «οικονομική συμμετοχή» (χώρος, catering, πρωτόκολλο, logistics) και 7.064 ευρώ σε ιδιωτική εταιρεία που ανέλαβε οργάνωση, συντονισμό και υλοποίηση του δείπνου.












