Τις αυτεπαγγέλτως εκ του νόμου κινούμενες πειθαρχικές διαδικασίες έχει ήδη θέσει σε εφαρμογή ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών (ΙΣΑ) για τον αναισθησιολόγο που κατηγορείται για φακελάκι.

Οι διαδικασίες τρέχουν προκειμένου να θέσει εκτός της δύναμής του τον επίορκο αναισθησιολόγο του αντικαρκινικού – ογκολογικού νοσοκομείου της Κηφισιάς Αττικής «Άγιοι Ανάργυροι», ο οποίος εμφανίζεται στο επίμαχο ερασιτεχνικό βίντεο να ζητεί “φακελάκι” από νοσηλευόμενη στο ίδρυμα χειρουργική ασθενή.

Ο πρόεδρος του ΙΣΑ, Γιώργος Πατούλης, δήλωσε ότι «Ο ΙΣΑ απέστειλε ήδη έγγραφο αίτημα προς τον διοικητή του εν λόγω νοσοκομείου, προκειμένου αυτός να βεβαιώσει εγγράφως προς τον ΙΣΑ ότι ο εν λόγω επίορκος αναισθησιολόγος είναι μέλος του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών.

Μόλις λάβουμε την έγγραφη βεβαίωση του διοικητή, θα προχωρήσουμε κάθε νόμιμη πειθαρχική διαδικασία εις βάρος του εν λόγω αναισθησιολόγου. Θα κάνουμε ό,τι και όπως προβλέπει ο ισχύων νόμος. Το “φακελάκι” είναι μία ποταπή και ελεεινή πρακτική».