Η πρώτη χρήση τεχνητής νοημοσύνης στο δημόσιο σύστημα υγείας, μόλις μπήκε σε ισχύ με τη νέα εφαρμογή Ψηφιακός Βοηθός Ιατρού.
Η εν λόγω καινοτομία αυτή στοχεύει στην άμεση και ολοκληρωμένη πρόσβαση των ιατρών στα δεδομένα του ασθενούς — με στόχο τη μείωση της γραφειοκρατίας, τον καλύτερο συντονισμό της φροντίδας και την ταχύτερη λήψη ιατρικών αποφάσεων.
Η εφαρμογή εντάσσεται στο πλαίσιο της συνεργασίας των Υπουργείων Υγείας, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του φορέα ΗΔΙΚΑ Α.Ε..
Οι γιατροί έχουν πλέον τη δυνατότητα να απευθύνονται στην εφαρμογή με φυσική γλώσσα ή να επιλέγουν έτοιμες ερωτήσεις, όπως «Ποια φάρμακα χορηγήθηκαν το τελευταίο τρίμηνο;», «Ποιοι εμβολιασμοί έχουν πραγματοποιηθεί έως σήμερα;», «Δείξε μου τη συνοπτική ιατρική εικόνα του/της ασθενούς». Η εφαρμογή υποστηρίζει ακόμα και προτάσεις επερωτήσεων, ενώ υποστηρίζει και προφορική συνομιλία.












