Κυβερνητικό στέλεχος έχει αρχίσει να προκαλεί συζητήσεις όχι μόνο για την έντονη κινητικότητά του, αλλά και για τις… νυχτερινές του συνήθειες. Όχι τίποτα κοσμικό ή πονηρό. Το αντίθετο. Ο συγκεκριμένος υπουργός έχει δώσει εντολή το γραφείο του να δουλεύει σχεδόν σε 24ωρη βάση, βομβαρδίζοντας δημοσιογράφους και ΜΜΕ με ενημερώσεις ακόμη και μετά τα μεσάνυχτα. Και όταν λέμε αργά, εννοούμε πραγματικά αργά: μέχρι και στις 3 τα ξημερώματα!

Οι πιο υποψιασμένοι λένε πως τίποτα δεν είναι τυχαίο. Ειδικά όταν τα δελτία Τύπου αφορούν ζητήματα με αμερικανικό ενδιαφέρον και «κουμπώνουν» χρονικά με το prime time της Ουάσιγκτον. Κάποιοι μιλούν για καλά οργανωμένη επικοινωνιακή στρατηγική με διεθνές βλέμμα, άλλοι πάλι για προσπάθεια συνεχούς πολιτικής παρουσίας ενόψει των επόμενων εσωκομματικών και εκλογικών ισορροπιών.

Ο λόγος για τον Σταύρο Παπασταύρου, ο οποίος –σύμφωνα με γαλάζιες πηγές– καταγράφει το τελευταίο διάστημα συνεχόμενα πολιτικά «limit up», χτίζοντας προσεκτικά το δικό του momentum για την επόμενη μέρα.