Καλή σας ημέρα!
-
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
Ο Κυριάκος και η επιχείρηση «καθαρά ψηφοδέλτια»
Δίχως να… χρονοτριβώ επειδή και σήμερα έχουμε να πούμε πολλά, η Μεγάλη Εβδομάδα ξεκινάει με ένα «δυνατό μήνυμα, που θα ακούσουν οι πολίτες» από τον Κυριάκο. Το προανήγγειλε χθες ο ίδιος ο πρωθυπουργός, καθώς το Μέγαρο Μαξίμου έκρινε -και σωστά- ότι δεν αρκεί η παραδοσιακή κυριακάτικη ανάρτηση και ότι θα πρέπει να υπάρξει μια πιο ηχηρή παρέμβαση από τον πρωθυπουργό για τον ΟΠΕΚΕΠΕ που προκαλεί εύλογες αναταράξεις στην κυβερνητική παράταξη. Μιλώντας «κυριακάτικα» με την πηγή μου (εσωτερική), με διαβεβαίωσε για ακόμα μία φορά ότι στο επιτελείο του Μητσοτάκη έχει γίνει από την πρώτη στιγμή απολύτως αντιληπτό ότι η υπόθεση αυτή θα πρέπει να αντιμετωπιστεί με πολύ πιο άμεσο και κατηγορηματικό τρόπο, χωρίς καμία «ελαστικότητα». Εξ ου και η απόφαση για μίνι ανασχηματισμό, μόλις 32 λεπτά μετά την έλευση της δεύτερης δικογραφίας της ευρωπαϊκής Εισαγγελίας στη Βουλή και μάλιστα και για τα τρία κυβερνητικά στελέχη που περιλαμβάνονταν σε αυτή, ανεξαρτήτως του βαθμού εμπλοκής.
Πάμε τώρα να σας δώσω και τη «συνέχεια», που έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Το επόμενο, στο τραπέζι του Μαξίμου, είναι η επιχείρηση «καθαρά ψηφοδέλτια». Η δήλωση του πρώην υπουργού Κώστα Καραμανλή ότι δεν θα είναι εκ νέου υποψήφιος ήταν απολύτως συμφωνημένη κεντρικά. Και όχι! Το σενάριο της διαγραφής του από τη ΝΔ, προκαταβολικά, πριν δηλαδή κριθεί από τη Δικαιοσύνη, δεν έπαιξε σοβαρά. Παρά τα όσα κάποιοι διέρρεαν επί διήμερο. Θα έδινε το λάθος μήνυμα, τη λάθος στιγμή. Οι δύσκολες αποφάσεις, ωστόσο, είναι μπροστά. Αν το Μέγαρο Μαξίμου επιλέξει την πολύ σκληρή γραμμή, όπως κάποιοι εισηγούνται, το κλίμα στην Κοινοβουλευτική Ομάδα θα γίνει ακόμα πιο έντονο. Διότι, όπως διευκρίνισε εξαρχής η κυβέρνηση, ανάμεσα στους 11 υπάρχουν κάποιοι που η θέση τους είναι πιο επιβαρυμένη και κάποιοι που ελέγχονται για πιο λάιτ συνομιλίες. Το προκαταβολικό κόψιμο όλων από τα «γαλάζια» ψηφοδέλτια ενέχει ρίσκο. Διότι, πέραν των άλλων, δημιουργεί και ένα δεδικασμένο για τα μελλούμενα.
-
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ 2
Το ραντεβού με το «βαθύ κράτος» και το… αμαρτωλό 2021
Συνεχίζω στο ίδιο status, γιατί το θέμα έχει πολύ ψωμί και ακόμα περισσότερο παρασκήνιο. Αυτό στο οποίο άπαντες συμφωνούν είναι ότι η αντιπαράθεση με το «βαθύ κράτος» είναι μονόδρομος για την κυβέρνηση και για τον ίδιον τον πρωθυπουργό. Ήταν εκείνος που την ξεκίνησε και πρέπει να είναι αυτός που θα την υλοποιήσει μέχρι τέλους. Άλλωστε, μπορεί μέσα στο κλίμα των ημερών κάποιοι να το λησμονούν, αλλά η υπόθεση που αυτή τη στιγμή προκαλεί αναταράξεις στο κυβερνητικό στρατόπεδο αφορά το 2021. Από τότε μέχρι σήμερα κύλησε πολύ νερό στ’ αυλάκι. Ο «αμαρτωλός» εδώ και πολλά-πολλά χρόνια ΟΠΕΚΕΠΕ πέρασε στα χέρια της ΑΑΔΕ και η πορεία της εξυγίανσης ξεκίνησε με πολύ εντατικούς ρυθμούς. Η Ελλάδα έχει πληρώσει στο παρελθόν σημαντικά ποσά σε επιστροφές παράνομων επιδοτήσεων. Το ρουσφέτι αποτελεί βαθιά ριζωμένη πρακτική και η αλλαγή κουλτούρας χρειάζεται χρόνο και είναι επώδυνη. Μόνο η θεσμική θωράκιση, όμως, θα μειώσει τη δυνατότητα πελατειακών πιέσεων.
-
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ 3
Η «σιδηρά πυγμή» του Μητσοτάκη που φέρνει νευρικότητα στα βαριά «πορτοφόλια»
Θα επιμείνω λίγο ακόμη στο Μαξίμου, επειδή τις τελευταίες ημέρες έχουν ακουστεί πολλά και διάφορα. Κατ’ αρχήν, περιέργως, παίζεται συνεχώς από διάφορα «κέντρα» η… πίεση για εκλογές. Προφανώς, είναι «έργο» ολιγαρχών που ποντάρουν σε μια αδύναμη, ελεγχόμενη κυβέρνηση συνεργασίας το 2027. Που θέλουν -ή έτσι πιστεύουν τουλάχιστον- ότι μπορούν να κρατήσουν όμηρο τον Μητσοτάκη. Προσπαθούν με τους «νέους» παίκτες (ορισμένοι μάλιστα φορώντας παλαιό μανδύα, δοκιμαζόμενο), να επιβληθούν, αγνοώντας όμως ότι έχουν απέναντι έναν πρωθυπουργό που έχει αποδείξει ότι σε κρίσιμες περιόδους έχει κρύο αίμα. Εκείνοι (οι ολιγάρχες), επιθυμούν για διάφορους λόγους να παίξουν την Ελλάδα στα ζάρια, εκείνος όμως συνεχίζει να εφαρμόζει management ευρωπαϊκού επιπέδου.
Το ξεκαθάρισμα στον ΟΠΕΚΕΠΕ δεν είναι παρά το τελευταίο επεισόδιο (μέχρι το επόμενο) αυτού του ακήρυχτου πολέμου. Εκεί που άλλοι έκαναν τα στραβά μάτια σε «γαλάζια» και «πράσινα» κυκλώματα επιδοτήσεων, ο Μητσοτάκης επέλεξε τη μετωπική σύγκρουση με τη θεσμική αδιαφάνεια. Η επιτήρηση από την Κομισιόν χρησιμοποιήθηκε ως μοχλός για ένα βίαιο, αλλά απαραίτητο «reset», στέλνοντας το μήνυμα ότι οι «ιερές αγελάδες» του παλαιοκομματισμού δεν έχουν πλέον ασυλία. Όσοι ποντάρουν στην αποσταθεροποίηση, μάλλον υποτιμούν την αντοχή του Μητσοτάκη. Η σύγκρουση με τη διαπλοκή εκτός από «συνεχιζόμενη» είναι πλέον δομική και ο Κυριάκος δείχνει αποφασισμένος να φτάσει μέχρι τέλους.
-
ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ 1
Το σύνθημα για τη «γαλάζια» αυτοδυναμία από το Μεσολόγγι
Προς συμπλήρωση όλων όσων έγραψα παραπάνω, θα σας δώσω το κλίμα που υπάρχει για τον ίδιο τον Μητσοτάκη, στην ίδια κοινωνία, παρά τη διαφορετική «οπτική γωνία» που παρουσιάζεται στα κοινωνικά δίκτυα.
Χθες, πραγματοποιήθηκαν με πολλή συγκίνηση στην ιερά πόλη του Μεσολογγίου οι εκδηλώσεις τιμής και μνήμης για τη συμπλήρωση 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο των Ελεύθερων Πολιορκημένων. Παρών ήταν και ο Κυριάκος (τον συνόδευε η κόρη του Δάφνη), ο οποίος έγινε δεκτός με επευφημίες από τον κόσμο. Μάλιστα, συνέβη και ένα περιστατικό που δεν το… καλοείδαν οι Ανδρουλάκης και Φάμελλος που ήταν και αυτοί παρόντες. Αρκετοί πολίτες, βλέποντας τον πρωθυπουργό, είπαν το εξής σύνθημα: «Πρόεδρε γερά, αυτοδυναμία ξανά», με τον ίδιο τον Κυριάκο να χαμογελάει και τους προέδρους ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ να αλλάζουν… βλέμμα. Επίσης, αρκετοί έσπευσαν να τον χαιρετίσουν από κοντά, ενώ ο ίδιος είχε τετ α τετ και με νεολαίους.
@Συνομιλία και θερμό τετ α τετ είχε ο Κυριάκος και με τον Νίκο Αλιάγα.
-
ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ 2
Η «τσαμπουκαλού» Κωνσταντοπούλου και η «καπνίστρια» Λατινοπούλου
Θα σας δώσω επί τη ευκαιρία και μερικά άλλα ντεσού με όσα συνέβησαν στο Μεσολόγγι. Καταρχάς να σας πω ότι οι εκδηλώσεις έγιναν παρουσία του προέδρου Τασούλα.
Παρόντες -εκτός του Φάμελλου και Ανδρουλάκη- ήταν υπουργοί, ανάμεσά τους η Όλγα Κεφαλογιάννη και η Σοφία Ζαχαράκη, όπως και οι ευρωβουλευτές Νίκος Φαραντούρης και Γιώργος Αυτιάς.
Παρούσα θα ήταν και η Κωνσταντοπούλου, η οποία όμως αποχώρησε μετά από νέο διαπληκτισμό με τους αστυνομικούς, ενώ άνθρωπός μου είδε και την Λατινοπούλου στις εκδηλώσεις, η οποία έπαιρνε «διαλείμματα» για να καπνίζει. Αυτά!
-
Τα «φουσκωμένα» ψέματα της Ζωής, η αποστόμωση από τον Πλακιά και το «κερασάκι» του Άδωνι
Θα επιμείνω λίγο ακόμη στη Ζωή, η οποία μάλλον τα βρίσκει πλέον σκούρα. Μετά το κρεσέντο της για δήθεν «αστυνομική βία» στη δίκη των Τεμπών, η πραγματικότητα αποφάσισε να την προσπεράσει με ιλιγγιώδη ταχύτητα.
Η προσπάθεια της προέδρου της Πλεύσης να στήσει ένα ακόμη επικοινωνιακό σόου πάνω στις πλάτες των συγγενών, δημοσιεύοντας ένα βίντεο που υποτίθεται πως έδειχνε επίθεση στον Πάνο Ρούτσι, κατέρρευσε σαν χάρτινος πύργος.
Ο Νίκος Πλακιάς, που ήταν παρών και δεν χαρίζεται σε κανέναν, την άδειασε με συνοπτικές διαδικασίες: «Μην λέτε ψέματα, δεν ασκήθηκε καμία βία», ξεκαθάρισε, εξηγώντας πως οι αστυνομικοί είχαν τα χέρια ψηλά για να αποφύγουν κάθε επαφή. Το κερασάκι στην τούρτα ήρθε από τον Άδωνι Γεωργιάδη, ο οποίος δεν έχασε την ευκαιρία να επισημάνει ότι οι ένστολοι έχουν πλέον εκπαιδευτεί να αποφεύγουν τις «κακοτοπιές» της Ζωής. Τι να πει κανείς…
-
ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ 3
Σοφία Ζαχαράκη, ο «ελβετικός σουγιάς»
Συνεχίζω με το ίδιο παρασκηνιακό ενδιαφέρον και θα αναφερθώ σε όσα έμαθα από άνθρωπό μου που δεν πέφτει ποτέ έξω για όσα συνέβησαν μετά την παραίτηση Σκρέκα από τη γραμματεία της ΝΔ. Μου μεταφέρθηκε λοιπόν ότι το πρώτο όνομα που έπεσε στο τραπέζι ήταν εκείνο της υπουργού Παιδείας Σοφίας Ζαχαράκη, για τη θέση της γραμματέως του κόμματος.
Μάλιστα, διακινήθηκε κι ένα σενάριο ακόμα και για το ποιος (άνδρας) θα έπαιρνε τη θέση της στο υπουργείο Παιδείας. Δεν επιβεβαιώθηκε κάτι τέτοιο όπως και ήταν αναμενόμενο φυσικά, αλλά αυτό που έκανε ιδιαίτερη εντύπωση είναι πως η Σοφία με την αμεσότητα και την αποτελεσματικότητά της έχει μετατραπεί σε έναν «ελβετικό σουγιά» για την κυβέρνηση και τη ΝΔ. Σε κάθε Mission Impossible είναι φαβορί. Μην ξεχνάτε ότι πριν μερικούς μήνες το όνομά της είχε «παίξει» δυνατά για κάθε πιθανό και απίθανο ρόλο, επιβεβαιώνοντας πως ο Κυριάκος την εμπιστεύεται τυφλά όταν τα πράγματα ζορίζουν και χρειάζεται κάποιος να βγάλει το φίδι από την τρύπα με χαμόγελο αλλά και σιδερένια πυγμή. Έτσι είναι!
-
ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ 4
Ο «πασοκικός» γρίφος του γραμματέα και το άρωμα γυναίκας
Καπάκι, αφήνω για λίγο τα «γαλάζια» και πιάνω τη Χαριλάου Τρικούπη, όπου μπορεί να έβαλαν τα εσωκομματικά στο ψυγείο, αλλά οι εκκρεμότητες ζεματάνε. Και δεν μιλάω για τις γνωστές δελφινομαχίες. Από ό,τι μαθαίνω, σε γρίφο αναδεικνύεται η επιλογή του νέου γραμματέα στη θέση του απερχόμενου Ανδρέα Σπυρόπουλου.
Το καλύτερο δε είναι πως ορισμένες βολιδοσκοπήσεις σε προβεβλημένα πρόσωπα που εξελέγησαν ψηλά στην Κεντρική Επιτροπή έπεσαν στο κενό. Η πρόταση, πάντως, που έχει πέσει στο τραπέζι τις τελευταίες μέρες έχει και «άρωμα γυναίκας». Παρεμπιπτόντως, σας είχα ενημερώσει άμεσα για τα βέλη που συγκεντρώνει ο «Ηρακλής» του Οργανωτικού. Τα «καλύτερα» ακούγονται για τον ρόλο που διαδραμάτισε με τη διάχυση των «γραμμών» μετά τα αποτελέσματα της εσωκομματικής κάλπης. Τώρα, βέβαια, όλα αυτά είναι ψιλά γράμματα και με τα όσα συμβαίνουν στην πρώτη γραμμή ούτε οι πιο πωρωμένοι πασόκοι δεν ασχολούνται.
-
ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ 5
Το «ελληνικό άγγιγμα» του Μυτιληναίου στα υποβρύχια
Αλλάζω λίγο το κλίμα και σας πάω αμέσως στο σκληρό γεωπολιτικό σκάκι που παίζεται και στα deals που ζαλίζουν. Μου είπαν ότι το παιχνίδι για τα νέα ελληνικά υποβρύχια έχει ήδη ξεφύγει από τα τεχνικά χαρακτηριστικά και παίζεται πλέον σκληρά στο παρασκήνιο, με τη γαλλική Naval Group και τη γερμανική TKMS να συγκρούονται για επιρροή, συμμαχίες και… πρόσβαση. Στη Μεσογείων, φυσικά, όσοι γνωρίζουν λένε πως τίποτα δεν θα κριθεί χωρίς «ελληνικό άγγιγμα» -και εκεί ακριβώς μπαίνει στο κάδρο ο Ευάγγελος Μυτιληναίος.
Η METLEN εννοείται ότι δεν είναι απλώς ένας ακόμη παίκτης. Είναι ο κρίσιμος ενδιάμεσος που όλοι θέλουν, αλλά κανείς δεν ελέγχει πλήρως. Με αποτύπωμα ήδη στα Type 214, η εταιρεία εκτιμάται πως είναι το «κλειδί» για τους μνηστήρες των υποβρυχίων. Οι Γάλλοι πιέζουν για τα Barracuda με αυξημένη ελληνική συμμετοχή, ενώ οι Γερμανοί παίζουν το χαρτί της συνέχειας και των υφιστάμενων δεσμών. Το ερώτημα που κυκλοφορεί χαμηλόφωνα στα δημοσιογραφικά στέκια είναι: ποιος έχει ήδη «κλειδώσει» τον Μυτιληναίο; Γιατί από εκεί, λένε, θα «περάσει» τελικά η δουλειά.
-
Ο «άυπνος» Παπαθανάσης και το στοίχημα του Βορρά
Συνεχίζω στο ίδιο οικονομικό τέμπο, γιατί οι προθεσμίες τρέχουν και οι αναπληρωτές υπουργοί τρέχουν ακόμα πιο γρήγορα. Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης βρίσκεται υπό πίεση για την απορρόφηση των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης και είναι σε ανοικτή γραμμή με τις τράπεζες για τη σύναψη επιχειρηματικών δανείων έως την καταληκτική ημερομηνία της 29ης Μαΐου.
Οι επαφές με τις διοικήσεις των τραπεζών είναι καθημερινές, καθώς δεν πρέπει να χαθεί ούτε ένα ευρώ. Σημειώνω ότι η καταληκτική ημερομηνία για την πλήρη απορρόφηση των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης είναι η 31η Αυγούστου. Δηλαδή, απομένουν κάτι λιγότερο από 150 ημέρες. Ο Μητσοτάκης θέλει να πάει στη ΔΕΘ με κλεισμένες όλες τις εκκρεμότητες, γι’ αυτό και ο Νίκος Παπαθανάσης έχει χάσει τον ύπνο του, αλλά ταυτόχρονα θεωρεί ότι έχει να κερδίσει ένα κορυφαίο στοίχημα, το οποίο θα τον βοηθήσει και πολιτικά στις εκλογές στον Βόρειο Τομέα Αθηνών. Όταν το «χρήμα» παντρεύεται με την κάλπη, ο ύπνος γίνεται πολυτέλεια…
-
Το «τείχος» των Κοτσακά και Τσιόκα στις «γαλάζιες» σειρήνες
Επί τη ευκαιρία, θα σας δώσω ακόμα ένα juicy παρασκήνιο, καθώς μου μεταφέρθηκε (αναλόγως, το ομολογώ) η έντονη κινητικότητα για την ανασύνθεση των προοδευτικών δυνάμεων σε ένα ευρύτερο πλαίσιο και κυρίως χωρίς τις αγκυλώσεις του παρελθόντος που τράβηξαν τον χώρο στον πολιτικό βάλτο.
Χθες έγινε μια μεγάλη πανελλαδική συνάντηση υπό μορφή τηλεδιάσκεψης με τη συμμετοχή 300 στελεχών με ενεργή παρουσία σε φορείς από όλο το φάσμα της πολιτικής και κοινωνικής ζωής. Η πρωτοβουλία ήταν από το Δίκτυο για την ανασύνθεση του προοδευτικού χώρου, το οποίο «τρέχουν» με μεγάλη ταχύτητα οι Αντώνης Κοτσακάς και Χάρης Τσιόκας. Αντικείμενο όσο και αν ακούγεται αυτονόητο -φαίνεται ότι δεν είναι- ήταν να μπουν καθαρές «κόκκινες» γραμμές απέναντι σε ό,τι έχει να κάνει με τη ΝΔ.
Τελικά μου φαίνεται ότι το ΠΑΣΟΚ πέρασε «γραμμούλα» με την απόφαση που πήρε στο συνέδριό του. Τώρα βέβαια, για να το κάνω τάλιρα, που λέγαμε παλιά, έχω την εντύπωση ότι οι «προοδευτικοί» προσπαθούν να κλείσουν στεγανά σε τυχόν απόπειρες για μετακινήσεις δυνάμεων μετά τις εκλογές. Λέμε τώρα… Και αναρωτιέμαι ο αδαής: Έχουσιν την γνώσιν οι φύλακες;
-
Το αμετάβλητο DNA των δικαιωματιστών στην Κουμουνδούρου
Και βουρ για Κουμουνδούρου, όπου έπειτα από τόσες εσωκομματικές περιπέτειες αποφάσισαν να πατήσουν το κουμπί του reset και να επιστρέψουν με ανακουφιστική ορμή στις εργοστασιακές τους ρυθμίσεις. Τι εννοώ; Δώδεκα βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, με μια ερώτηση που θυμίζει τις παλιές «καλές» μέρες των ανοιχτών συνόρων, έσπευσαν να υιοθετήσουν αμάσητα κάθε απίθανη αναφορά περί «μασκοφόρων παραστρατιωτικών» και «βίαιων επαναπροωθήσεων», λες και η προστασία των συνόρων είναι ποινικό αδίκημα.
Η λογική σταματά και ξεκινά η ανάγκη τους να στοχοποιήσουν τα Σώματα Ασφαλείας, βαφτίζοντας το Λιμενικό και την Αστυνομία «διεκπεραιωτές εγκληματικών μεθόδων». Τελικά, όσα πρόσωπα και αν αλλάξουν στην ηγεσία, το DNA του δικαιωματισμού παραμένει αμετάβλητο: πάντα έτοιμοι να πιστέψουν οποιαδήποτε καταγγελία εις βάρος της χώρας, αρκεί να ικανοποιεί το ιδεολογικό τους αφήγημα. Μερικά πράγματα, βλέπετε, δεν αλλάζουν…
-
Ο DJ Γιάνης και το techno success της Μόσχας
Αλλάζω άρδην κατηγορία, γιατί εκεί που νόμιζα ότι τα είχα δει όλα, ο Γιάνης Βαρουφάκης με διέψευσε! Ναι, ναι, ο πρώην «τσάρος» της οικονομίας αποφάσισε να κατακτήσει τη Μόσχα όχι με τις θεωρίες του για το χρέος αλλά ως… pop icon της techno σκηνής.
Η εμφάνισή του στο φόρουμ της T-Bank υπό τους ήχους του viral track που επαναλαμβάνει ρυθμικά το όνομά του ήταν η απόλυτη επιβεβαίωση ότι η πολιτική σοβαρότητα έχει πλέον αντικατασταθεί από το lifestyle των social media. Ο Γιάνης συνεχίζει να κάνει «catwalk» σε σκηνές, απολαμβάνοντας το γεγονός ότι οι Ρώσοι νεολαίοι τον χορεύουν στα κλαμπ χωρίς να έχουν ιδέα τι ακριβώς έκανε ως υπουργός το 2015. Φαίνεται πως μετά το Varoufakis effect στην Ευρωζώνη, ήρθε η ώρα για το Varoufakis remix στις στέπες, αποδεικνύοντας ότι αν δεν μπορείς να πείσεις γενικώς, μπορείς πάντα να ξεσηκώσεις το dancefloor. Η «δημιουργική ασάφεια» έγινε επιτέλους beat και ο Γιάνης το ζει μέχρι τέλους. Χωρίς άλλα σχόλια…
-
ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ 6
«Χρυσά» καθίσματα για τους άρχοντες της Γλυφάδας με υπογραφή Παπανικολάου
Περνάω τώρα στο τοπικό επίπεδο, πιο συγκεκριμένα στην αγαπημένη Γλυφάδα, εκεί όπου η αισθητική και η άνεση των δημοτικών συμβούλων κοστίζουν κάτι παραπάνω. Λοιπόν, ο δήμαρχος Γιώργος Παπανικολάου, με απόφαση που αναρτήθηκε ανήμερα την Πρωταπριλιά -αλλά δυστυχώς για το ταμείο του δήμου δεν είναι ψέμα-, δέσμευσε το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 74.400 ευρώ για την ανακαίνιση της αίθουσας του δημοτικού συμβουλίου.
Προφανώς οι υπάρχουσες υποδομές δεν ήταν αρκετά «φωτογενείς» ή αναπαυτικές για το βάρος των αποφάσεων που λαμβάνονται, οπότε κρίθηκε απαραίτητο ένα γερό φρεσκάρισμα με χρήματα των δημοτών. Εντάξει μωρέ, δεν έγινε και τίποτα. Από τη μία οι πολίτες να αναζητούν έργα ουσίας στην καθημερινότητά τους -μάλιστα τρέμουν σε κάθε καιρικό φαινόμενο- και από την άλλη η διοίκηση της Γλυφάδας να επιλέγει να επενδύσει στη διακόσμηση των δικών της αιθουσών. Πόσο πιο κάτω ακόμη…
-
Ασπίδα για το όνομα «Makedonia» στην Αυστραλία

































