Στην κάμερα της εκπομπής «Super Κατερίνα» μίλησε ο Μιχάλης Μαρίνος κι αναφέρθηκε εκτενώς στα αποτελέσματα του φετινού διαγωνισμού της Eurovision, αποκάλυψε τα επόμενα επαγγελματικά του βήματα στη μικρή οθόνη, ενώ έκανε ειδική μνεία και στη βαθιά, αδελφική φιλία που τον συνδέει εδώ και χρόνια με τον Γιώργο Καπουτζίδη.

Ο Μιχάλης Μαρίνος, οικοδεσπότης των φετινών έκτακτων εκπομπών «Eurovision Night» στην ΕΡΤ, δεν έκρυψε την έκπληξή του για την τελική έκβαση του μουσικού διαγωνισμού, καθώς η νίκη της Βουλγαρίας ανέτρεψε όλα τα προγνωστικά.

Παράλληλα, έδωσε τα συγχαρητήριά του στον Akyla για την προσπάθειά του και την είσοδο στο Top 10, αν και παραδέχτηκε πως οι προσδοκίες ήταν ελαφρώς υψηλότερες.

«Η 10η θέση δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητη θέση. Αγκαλιάζουμε και ευχαριστούμε τον Αkyla για όλες αυτές τις στιγμές και αυτό το ταξίδι που μας χάρισε και του στέλνουμε την αγάπη μας», δήλωσε.

Σε ερώτηση για το τηλεοπτικό του μέλλον, ο Μιχάλης Μαρίνος αποκάλυψε πως σκοπεύει να απομακρυνθεί για ένα διάστημα από τα φώτα.

«Είμαι θετικός σε κάτι το οποίο θα μου αρέσει και θα μου ταιριάζει. Το μόνο που ξέρω είναι ότι από αύριο δεν θα με ξαναδεί κανένας για πάρα πολύ καιρό. Θα επιστρέψω στο καβούκι μου να ησυχάσω και να αποτοξινωθώ από όλο αυτό το πολύ ωραίο ταξίδι της Eurovision», ανέφερε.

Τέλος, μίλησε με ιδιαίτερη αγάπη για τον Γιώργο Καπουτζίδη. «Είναι φίλος μου 30 χρόνια ο Γιώργος. Είναι αδερφικός μου φίλος», είπε χαρακτηριστικά.