Ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ έστειλε μήνυμα επανεκκίνησης ενόψει του κρίσιμου ντέρμπι του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό, ζητώντας από την ομάδα του να παρουσιάσει ένα πιο σταθερό και αποτελεσματικό πρόσωπο, συγκρίνοντας την τωρινή εικόνα με εκείνη προηγούμενων αγώνων.

Ο Ισπανός τεχνικός, μιλώντας ενόψει της αναμέτρησης στη Λεωφόρο για τη 2η αγωνιστική των playoffs της Stoiximan Super League, υπογράμμισε ότι η ομάδα του έχει περιθώρια βελτίωσης, ειδικά στα μεγάλα παιχνίδια όπου έχουν καταγραφεί λάθη που έχουν στοιχίσει.

Ο Μεντιλίμπαρ στάθηκε ιδιαίτερα στην ανάγκη αγωνιστικής και πνευματικής ανασύνταξης, τονίζοντας πως ο Ολυμπιακός πρέπει να επιστρέψει στα επίπεδα απόδοσης που τον χαρακτήριζαν.

«Πρέπει να γίνουμε ξανά η ομάδα που ήμασταν, έχουμε κάνει λάθη έως τώρα στα ντέρμπι», ανέφερε χαρακτηριστικά, δίνοντας το στίγμα της προσέγγισής του για το παιχνίδι.

Ο Βάσκος προπονητής κράτησε κλειστά τα χαρτιά του όσον αφορά τα πλάνα του για το ντέρμπι, ωστόσο έδωσε έμφαση στη νοοτροπία που θα πρέπει να επιδείξουν οι ποδοσφαιριστές του, υπογραμμίζοντας ότι το ζητούμενο δεν είναι μόνο η τακτική αλλά και η σωστή διαχείριση της πίεσης.

Η αναμέτρηση της Κυριακής (19/4, 21:00) έχει ιδιαίτερη σημασία για τον Ολυμπιακό, καθώς σε περίπτωση αρνητικού αποτελέσματος σε συνδυασμό με νίκη της ΑΕΚ, οι «ερυθρόλευκοι» θα βρεθούν σε μειονεκτική θέση στη μάχη του τίτλου.

Παρά τα δεδομένα αυτά, ο Μεντιλίμπαρ εμφανίστηκε συγκρατημένος ως προς τους χαρακτηρισμούς «τελικού», επισημαίνοντας ότι το πρωτάθλημα παραμένει ανοιχτό και πως τίποτα δεν έχει κριθεί ακόμη.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ στην κάμερα της COSMOTE TV:

Για το τι πρέπει να αλλάξει η ομάδα του ενόψει του ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό «Θα πρέπει σίγουρα να διορθώσουμε τα πράγματα που έχουμε κάνει λάθος έως τώρα στα ντέρμπι.

Πρώτον, έχουμε δει πως όσες φορές έχει προηγηθεί ο αντίπαλος, δυσκολευόμαστε παρά πολύ και δεν μπορούμε να γυρίσουμε το αποτέλεσμα. Δεύτερον, σε αρκετά ντέρμπι έχουμε δεχθεί γκολ πάρα πολύ νωρίς. Επομένως πρέπει να είμαστε πολύ πιο προσεκτικοί, πολύ πιο συγκεντρωμένοι, επιθετικοί και σίγουρα να μην χαρίσουμε στον αντίπαλο ούτε δύο λεπτά».

Το αν βλέπει το ντέρμπι ως «τελικό» για τον Ολυμπιακό: «Όχι δεν είναι τελικός, γιατί τελικός σημαίνει πως δεν υπάρχει καμία πιθανότητα μετά. Φυσικά αν ηττηθούμε και η ΑΕΚ κερδίσει, τότε οι πιθανότητες θα μειωθούν πάρα πολύ και όλα θα δείξουν πως πιθανότατα εκείνοι θα κατακτήσουν το πρωτάθλημα. Αυτός όμως είναι μόνο ένας συνδυασμός αποτελεσμάτων από αυτά που μπορεί να έρθουν. Έχουμε πολλά παιχνίδια μπροστά μας και εμείς πρέπει να τα κοιτάμε ξεχωριστά, να είμαστε προσεκτικοί και να πάρουμε τα αποτελέσματα που χρειαζόμαστε».

Σκέψεις για πιθανές αλλαγές στην αρχική ενδεκάδα: «Θα δείτε αν θα κάνω αλλαγές. Δεν σημαίνει πάντως, πως αν δείτε να παίζει ένας παίκτης που έχει πολύ καιρό να παίξει, θα κάνει τα πράγματα καλύτερα από κάποιον που βλέπετε πιο συχνά να παίζει. Δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία αν θα έχουμε αλλαγές προσώπων. Σημασία θα έχει να έχουμε αλλαγή συμπεριφοράς, γιατί βλέπουμε πως η ομάδα μας δεν είναι αυτή που ήταν μέχρι πριν από μερικούς μήνες, την οποία όλοι σέβονταν και όλοι την θεωρούσαν φαβορί. Πρέπει να γίνουμε ξανά η ομάδα που ήμασταν. Η ομάδα που άξιζε και προκαλούσε τον σεβασμό όλων».

Τι απαιτείται για να επιστρέψει η ομάδα στην εικόνα που επιδιώκει: «Γνωρίζουμε όλοι ποια είναι αυτά που πρέπει να αλλάξουμε. Ξέρουμε τα λάθη που έχουμε κάνει και πρέπει να ξαναβρούμε τον εαυτό μας. Βγαίνουμε στον αγωνιστικό χώρο χωρίς την πίστη πως είμαστε η καλύτερη ομάδα. Είμαστε, αλλά όχι στα λόγια και πρέπει να το δείχνουμε σε κάθε λεπτό που αγωνιζόμαστε. Αυτή τη συμπεριφορά πρέπει να βρούμε ξανά, αρχής γενομένης από το επόμενο παιχνίδι».