Χιλιάδες επισκέπτες κατέκλυσαν το Άλσος Κηφισιάς για να αποχαιρετήσουν τη μεγάλη γιορτή της άνοιξης, που φέτος συμπλήρωσε 130 χρόνια ιστορίας και ξεχώρισε για τον έντονο πολιτιστικό, εκπαιδευτικό και διεθνή χαρακτήρα της. Για τρεις εβδομάδες, η ανθοκομική έκθεση γέμισε την πόλη με χρώματα, αρώματα, μουσική, δημιουργία και δράσεις για όλες τις ηλικίες, από εκπαιδευτικά εργαστήρια και καλλιτεχνικά δρώμενα μέχρι σημαντικές επιστημονικές ημερίδες και μοναδικές συναυλίες.

Ο δήμαρχος Κηφισιάς Βασίλης Ξυπολυτάς αναφέρθηκε στη φετινή αναβαθμισμένη διοργάνωση, τονίζοντας τη σύνδεση της έκθεσης με την επιστημονική κοινότητα. Ειδική αναφορά έκανε στη σύνδεση της έκθεσης με το Εθνικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή, μέσα από μια σειρά επιστημονικά τεκμηριωμένων ομιλιών για θέματα ανθοκομίας και φυτών, αλλά και την επιστημονική ημερίδα για τον θεραπευτικό ρόλο της φύσης. Αξιοσημείωτη ήταν και η επίσημη συμμετοχή, για πρώτη φορά στην πόλη, ενός ξένου κράτους με δικό του περίπτερο, του Βασιλείου του Μαρόκου.