Σε ενίσχυση των μέτρων οδικής ασφάλειας προχωρούν οι αρμόδιες αρχές, με την εγκατάσταση νέων καμερών καταγραφής παραβάσεων σε κομβικά σημεία του οδικού δικτύου της Αττικής. Στο πλαίσιο αυτό, σειρά παίρνει η Λεωφόρος Κηφισίας, ένας από τους πλέον πολυσύχναστους άξονες της πρωτεύουσας.

Μετά την τοποθέτηση αντίστοιχων συστημάτων σε βασικές αρτηρίες, όπως η Λεωφόρος Συγγρού, η Ποσειδώνος και η Μεσογείων, προγραμματίζεται η εγκατάσταση τεσσάρων νέων «έξυπνων» καμερών σε συγκεκριμένη διασταύρωση της Κηφισίας, με στόχο την καταγραφή παραβιάσεων του ερυθρού σηματοδότη.

Συγκεκριμένα, οι κάμερες θα τοποθετηθούν τόσο στο ρεύμα καθόδου προς το κέντρο, κοντά στη διασταύρωση με την οδό Ερυθρού Σταυρού, όσο και στο ρεύμα ανόδου προς Κηφισιά, πριν από τη διασταύρωση με την οδό Νικολάου Καρέλλα. Ήδη έχουν τοποθετηθεί οι σχετικοί στύλοι που θα φιλοξενήσουν τον εξοπλισμό.

Η πρωτοβουλία εντάσσεται στο ευρύτερο σχέδιο της Ελληνικής Αστυνομίας, σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την αξιοποίηση σύγχρονων τεχνολογιών με στόχο τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, καθώς η παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη αποτελεί μία από τις συχνότερες αιτίες σοβαρών συγκρούσεων στον αστικό ιστό.

Υπενθυμίζεται ότι οι κυρώσεις για τη συγκεκριμένη παράβαση είναι ιδιαίτερα αυστηρές, καθώς προβλέπεται πρόστιμο 700 ευρώ και αφαίρεση της άδειας οδήγησης για 60 ημέρες. Σε περιπτώσεις υποτροπής, τα πρόστιμα αυξάνονται σημαντικά, φτάνοντας έως και τα 2.000 ευρώ, ενώ η αφαίρεση της άδειας μπορεί να διαρκέσει έως και έναν χρόνο.