Η τροπολογία που έφερε η κυβέρνηση για την επιτάχυνση των δικών πολιτικών προσώπων μπορεί να παρουσιάστηκε ως θεσμική τομή, όμως στους διαδρόμους της Βουλής διαβάστηκε διαφορετικά. Κυρίως από τους «13» του ΟΠΕΚΕΠΕ, που είδαν ξαφνικά το δικαστικό τοπίο να αλλάζει με ρυθμούς… Formula 1. Και μπορεί η Λάουρα Κοβέσι να έγινε «μπαρούτι» στις Βρυξέλλες, ωστόσο στο εσωτερικό της ΝΔ η ρύθμιση λειτούργησε σαν βαλβίδα αποσυμπίεσης.

Παλιός «γαλάζιος» παράγοντας έλεγε με νόημα ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης γνωρίζει καλά πότε πρέπει να μοιράζει πολιτικές ανάσες στην Κοινοβουλευτική Ομάδα, ειδικά όταν οι ευρωπαϊκές πιέσεις αρχίζουν να γίνονται ασφυκτικές. Το μήνυμα που εκπέμπεται προς το εσωτερικό της παράταξης είναι σαφές: κανείς δεν μένει ακάλυπτος όταν το πολιτικό θερμόμετρο ανεβαίνει.