Απίστευτες σκηνές εκτυλίχθηκαν στο φινάλε του αραγονικού ντέρμπι ανάμεσα σε Ουέσκα και Σαραγόσα για την 37η αγωνιστική της La Liga 2, με το παιχνίδι να σημαδεύεται από ένα σοκαριστικό ξέσπασμα βίας στις καθυστερήσεις.

Από το στόμα στη γροθιά – και το γήπεδο έγινε ρινγκ

Η ένταση άναψε όταν ο τερματοφύλακας της Σαραγόσα, Εστεμπάν Αντράντα, δέχτηκε δεύτερη κίτρινη κάρτα για απώθηση στον αρχηγό της Ουέσκα, Χόρχε Πουλίδο, μετά από λογομαχία μπροστά στον 4ο διαιτητή. Μόλις αντίκρισε την κόκκινη, ο Αργεντινός πορτιέρε έχασε κάθε έλεγχο: όρμησε στον Πουλίδο σαν ταύρος που είδε κόκκινο πανί και τον ξάπλωσε με μια αδιανόητη γροθιά στο πρόσωπο.

Ακολούθησε γενικευμένη σύρραξη με παίκτες και πάγκους να εμπλέκονται, ενώ οι εικόνες του Αντράντα να επιτίθεται με τέτοια αγριότητα κάνουν ήδη τον γύρο του διαδικτύου. Ο 35χρονος αναμένεται να αντιμετωπίσει εξοντωτική τιμωρία από την ισπανική ομοσπονδία.

Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, η Ουέσκα επικράτησε 1-0 χάρη στο γκολ του Σιέλβα στο 65’, κρατώντας ζωντανές τις ελπίδες παραμονής της – βρίσκεται πλέον στο -2 από την 18η Κάντιθ. Η Σαραγόσα, βαθμολογικά αδιάφορη, είδε το ντέρμπι να εξελίσσεται σε εφιάλτη, με την εικόνα της να θυμίζει ομάδα που βυθίζεται αντί να κλείνει ήρεμα τη σεζόν.