Ανακοίνωση Δούκα για Μνημείο Γενοκτονίας
Την ίδια ώρα, ο δήμαρχος Αθήνα, Χάρης Δούκας, ανακοίνωσε πως ο Δήμος Αθηναίων θα προχωρήσει στην ανέγερση Μνημείου για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου.
Σε ανάρτησή του, ο κ. Δούκας ανέφερε πως οι Πόντιοι κράτησαν ζωντανή την ιστορία, τη γλώσσα και την παράδοσή τους παρά τον ξεριζωμό και τις διώξεις, τονίζοντας ότι το μνημείο θα αποτελέσει «ελάχιστο χρέος μνήμης» ώστε να μη σβήσει η ιστορική αλήθεια.


















