Το πρώτο τους κοινό τηλεοπτικό τετ α τετ οn air είχαν σήμερα το πρωί ο Γιώργος Λιάγκας και η Μαρία Αντωνά στην εκπομπή «Το Πρωινό».

Αφορμή για αυτή τη συνύπαρξη του ζευγαριού, στάθηκε μια συνέντευξη που εξασφάλισε η ραδιοφωνική παραγωγός από τον μπασκετμπολίστα του Ολυμπιακού, Τόμας Γουόκαπ.

Όταν η Μαρία Αντωνά εμφανίστηκε στο τηλεοπτικό παράθυρο για να προλογίσει τη συνάντηση με τον αθλητή, στο πάνελ της εκπομπής επικράτησε αναμενόμενη αναστάτωση, με τους συνεργάτες να ξεσπούν σε πονηρά χαμόγελα και σχόλια για την πρώτη αυτή επίσημη συνάντηση του ζευγαριού.

Ο Γιώργος Λιάγκας, καλωσορίζοντάς την, εξήγησε με χιούμορ πώς προέκυψε το θέμα, αναφέροντας: «Την Κυριακή στην εκπομπή της Κατερίνας Καραβάτου εδώ στον ΑΝΤ1 ήταν καλεσμένος ο Τόμας Γουόκαπ με τη σύντροφό του, την Εστρέλλα. Στην εκπομπή δουλεύει και η Μαρία Αντωνά, όπως γνωρίζετε, και λέω “δεν κάνεις και μία συνέντευξη στον Γουόκαπ για εμάς;”.

Είναι οικονομία κλίμακος στον ΑΝΤ1 αυτή, πρέπει να πάρουμε ένα bonus σήμερα. Ποιο bonus, βέβαια; Εδώ δεν θα ‘χουμε εκπομπή του χρόνου», είπε αρχικά με νόημα ο Γιώργος Λιάγκας, καλωσορίζοντας τη Μαρία Αντωνά στο διπλανό τηλεοπτικό παράθυρο.

«Γέλα, μην έχεις άγχος, παιδί μου», της επισήμανε ο παρουσιαστής, με την ίδια να παραδέχεται πως έχει τρακ.

«Όποιος περνάει εδώ την πόρτα του σπιτιού σου, λίγο αγχώνεται» απάντησε η σύντροφός του.

«Θα λυσσάξουν όλοι τώρα, θα πουν “την έβγαλε, θα ‘ναι μαζί του χρόνου” και τέτοια», σχολίασε ο Γιώργος Λιάγκας.