Φαρμακερά βέλη προς την ΕΡΤ εξαπέλυσε πρωί πρωί ο Γιώργος Λιάγκας. Αφορμή στάθηκε το επικοινωνιακό παιχνίδι και οι υπερβολικές προσδοκίες που είχαν καλλιεργηθεί το προηγούμενο διάστημα, οι οποίες έκαναν λόγο ακόμα και για πιθανή νίκη της Ελλάδας στη φετινή Eurovision 2026.
Τελικά, ο διαγωνισμός ολοκληρώθηκε με τη Dara από τη Βουλγαρία να κατακτά την κορυφή, ενώ ο Έλληνας εκπρόσωπος, ο Akylas, περιορίστηκε στη 10η θέση της τελικής κατάταξης με το τραγούδι «Ferto».
«Μας είχανε ψήσει ότι θα ‘ναι από πρώτος έως τρίτος»
Ο γνωστός παρουσιαστής άνοιξε «Το Πρωινό» σε έντονο ύφος, εκφράζοντας το παράπονό του για τη γραμμή που είχε δοθεί από τη δημόσια τηλεόραση, την οποία τα media ακολούθησαν, για να βρεθούν τελικά προ εκπλήξεως.
Οι δηλώσεις του Γιώργου Λιάγκα στην έναρξη της εκπομπής ήταν χαρακτηριστικές: «Κι εκεί που μας είχανε ψήσει όλοι, γιατί μας είχανε ψήσει η αλήθεια είναι ότι θα ξεκινήσουμε σήμερα με Αkyla και θα ‘ναι από πρώτος έως τρίτος στη χειρότερη, αυτό μας λέγανε.
Εμείς το ακολουθήσαμε και στηρίξαμε. Φέτος κύριοι, δεν μπορεί κανείς να πει τίποτα. Μας λέγανε θα σκίσει, το πιστέψαμε, στηρίξαμε. Ξαφνικά χορεύουμε Δευτέρα πρωί bangaranga, bangaranga. Αυτή είναι η αλήθεια, βάλτε το, τι να κάνουμε… Αυτό χορεύουμε».
Kαι συνέχισε: «Εμείς πάλι κουβά. Δεν φταίει ο Αkylas, ούτε το τραγούδι φταίει, φταίνε όμως αυτοί που έπεισαν εμάς ότι θα κερδίσουμε. Γιατί μας έπεισαν. Επίσης, δεν ‘πείσαν μόνο εμάς, ‘πείσαν και τον Μητσοτάκη. Αυτό δεν έχει ξαναγίνει», συμπλήρωσε.
«Τι θέλουν να κάνουν οι πολιτικοί; Να φωτογραφηθούν δίπλα στην επιτυχία. Δηλαδή, αμφιβάλλει κανείς, ότι αν σήμερα ο Αkylas το ‘φερνε, δεν θα ήταν στο Μαξίμου, στις 12 το μεσημέρι;
Στις 12 πού θα ήταν ο Αkylas σήμερα; Στο Μαξίμου! Πού ‘ναι ο Αkylas σήμερα; Κουβά.
Το τραγούδι ήταν μέτριο. Αυτή τη δυναμική είχε. Ο Akylas σαν περσόνα ήταν καλύτερος από το τραγούδι», δήλωσε ο Γιώργος Λιάγκας.
«Η 10η θέση είναι αξιοπρεπέστατη, δεν πατώσαμε κιόλας. Όμως, όταν σου χτίζουν την προσδοκία της πρωτιάς, φαίνεται ότι έχεις πάει κουβά, ότι έχεις πατώσει. Δηλαδή το παιδί το άλλο βγήκε χθες, μόνο τα κλάματα που δεν έβαλε. Είπε να ζητήσει συγγνώμη. Γιατί να ζητήσει συγγνώμη;
Δεν έφταιξε αυτός ο φουκαράς. Φταίξαν αυτοί που ‘πείσαν τους πάντες, ότι ένα παιδί, που πριν τρεις μήνες τραγούδαγε, να πούμε, στην Καπνικαρέα σαν street artist, ότι θα πάει για πρώτη φορά σε πίστα και θα φέρει την πρωτιά σε μια χώρα.
Φόρτωσαν στην πλάτη ενός ταλαντούχου, γλυκού παιδιού να φέρει την πρωτιά σε μια χώρα. Αυτοί φταίνε», ισχυρίσθηκε ο παρουσιαστής του «Πρωινού».
















