Με τον Λάντο Νόρις να διαχειρίζεται εξαιρετικά την τεράστια πίεση, ο πιλότος της McLaren τερμάτισε 3ος και κατέκτησε τον παρθενικό Παγκόσμιο τίτλο της καριέρας του στη Formula 1 παρά τη νίκη του Μαξ Φερστάπεν.
Το Grand Prix ξεκίνησε ομαλά, με τον Μαξ Φερστάπεν να διατηρεί την πρωτοκαθεδρία από την αρχή, ενώ οι δύο πιλότοι της McLaren, Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι, βρίσκονταν σε μια έντονη μάχη πιο πίσω. Ο Φερστάπεν, όπως συνηθίζει, πραγματοποίησε μια εξαιρετική εκκίνηση και μπήκε πρώτος στην πρώτη στροφή. Στον αντίποδα, ο Πιάστρι επιχείρησε να ξεπεράσει τον teammate του, Νόρις, και τελικά τα κατάφερε στην 9η στροφή, αν και «φορούσε» σκληρή γόμα σε αντίθεση με τη μεσαία γόμα του Βρετανού.
Έντονη πίεση φαίνεται ότι ένιωθε ο Φερστάπεν, καθώς στο ξεκίνημα του αγώνα δυσκολευόταν να κρατήσει τη διαφορά από πίσω. Ο Σαρλ Λεκλέρ, που βρισκόταν στην 4η θέση, τον «κυνηγούσε» στενά, έχοντας μπει μέσα στη ζώνη DRS, προσπαθώντας επανειλημμένα να προσπεράσει τον Νόρις, χωρίς όμως επιτυχία. Η μάχη αυτή συνεχίστηκε μέχρι τον 11ο γύρο, όταν ο Νόρις κατάφερε να απομακρυνθεί, δείχνοντας τον καλό του ρυθμό.
LANDO NORRIS IS THE 2025 FORMULA 1 WORLD CHAMPION!!!! 🏆#F1 #AbuDhabiGP pic.twitter.com/Rg4cc4OwlU
— Formula 1 (@F1) December 7, 2025
Στον 17ο γύρο, οι Νόρις και Λεκλέρ μπήκαν για πιτ στοπ, επιλέγοντας και οι δύο σκληρή γόμα. Μετά την αλλαγή, ο Νόρις επανήλθε στην 9η θέση ενώ ο Λεκλέρ στην 10η, και οι δύο έδειξαν αμέσως έναν εξαιρετικό ρυθμό, προσπερνώντας ομαλά τους προπορευόμενους πιλότους. Μόλις έξι γύρους αργότερα, ο Νόρις είχε ήδη ανέβει στην 4η θέση, πίσω από τον Ιάπωνα πιλότο, Τσουνόντα. Παρά τις προσπάθειες του Τσουνόντα να τον καθυστερήσει, ο Νόρις κατάφερε να τον προσπεράσει σε μια εντυπωσιακή κίνηση, σχεδόν εκτός πίστας, ανεβαίνοντας στην 3η θέση. Ο Λεκλέρ τον ακολούθησε, ενώ ο Τσουνόντα δέχθηκε ποινή 5 δευτερολέπτων για επικίνδυνη οδήγηση.
Μετά από αυτή την εξέλιξη, η Red Bull κάλεσε τον Φερστάπεν στα πιτς, όπου και αυτός τοποθέτησε σκληρή γόμα, επιστρέφοντας στη δεύτερη θέση πίσω από τον Πιάστρι. Από εκεί και πέρα, οι θέσεις της κορυφής παρέμειναν σταθερές, με τον Πιάστρι να διατηρεί την πρωτοκαθεδρία χωρίς να μπει στα πιτ. Αυτή η στρατηγική άλλαξε στον 40ό γύρο, όταν ο Πιάστρι αποφάσισε να μπει για να βάλει μεσαία γόμα και επέστρεψε στη 2η θέση.
Decisive from Norris 💪
He goes past Stroll and then Lawson #F1 #AbuDhabiGP pic.twitter.com/u2VVlkicK0
— Formula 1 (@F1) December 7, 2025
Στον ίδιο γύρο, η Ferrari έβαλε τον Λεκλέρ στα πιτς με μεσαία γόμα, ενώ η McLaren ανταπάντησε με τον Νόρις, ο οποίος τοποθετήθηκε με σκληρή γόμα. Έτσι, οι δύο πιλότοι βγήκαν στην 4η και 3η θέση αντίστοιχα, με τον Λεκλέρ να μειώνει γρήγορα τη διαφορά από τον Νόρις. Ωστόσο, από τον 48ο γύρο και μετά, ο Νόρις βελτίωσε τον ρυθμό του και αύξησε τη διαφορά από τον Μονεγάσκο κατά 5-7 δευτερόλεπτα.
Στους τελευταίους δέκα γύρους, ο Νόρις κράτησε την 3η θέση, φτάνοντας στην καρό σημαία, και ανεξαρτήτως της νίκης του Φερστάπεν, αναδείχθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής για πρώτη φορά στην καριέρα του, αποδεικνύοντας την αξία του στη Formula 1.













