Ο Πορτορικανός σούπερ σταρ Bad Bunny ανακηρύχθηκε για τέταρτη φορά από το Spotify ως ο καλλιτέχνης με τις περισσότερες αναπαραγωγές παγκοσμίως, εκθρονίζοντας την Taylor Swift που βρισκόταν στην κορυφή το 2023 και το 2024.
Το Spotify Wrapped παρουσίασε την ετήσια επισκόπηση των ατομικών και παγκόσμιων τάσεων ακρόασης, όπου οι χρήστες μπορούν να δουν κορυφαίους καλλιτέχνες, τραγούδια, άλμπουμ, είδη και podcasts.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι καλλιτέχνες που κυριαρχούν στα charts διατηρούν την πρωτιά τους και στην πλατφόρμα, χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Bad Bunny. Το 2025 συγκέντρωσε πάνω από 19,8 δισ. αναπαραγωγές, ακολουθούμενος από Swift, The Weeknd, Drake και Billie Eilish. Η Swift είχε κατακτήσει την κορυφή τα δύο προηγούμενα χρόνια, ενώ ο Bad Bunny είχε διατηρήσει την πρώτη θέση από το 2020 έως το 2022. Στις ΗΠΑ, όμως, προηγείται η Swift, ενώ ακολουθούν Drake, Morgan Wallen, Kendrick Lamar και στην πέμπτη θέση ο Bad Bunny.
Παγκοσμίως, το άλμπουμ με τις περισσότερες αναπαραγωγές ήταν το «Debí Tirar Más Fotos» του Bad Bunny, ακολουθούμενο από το soundtrack «KPop Demon Hunters» και τα «Hit Me Hard and Soft» (Billie Eilish), «SOS Deluxe: LANA» (SZA) και «Short n’ Sweet» (Sabrina Carpenter». Στις ΗΠΑ, πρώτο άλμπουμ ήταν το «I’m The Problem» του Wallen και ακολούθησαν SZA, Bad Bunny, το soundtrack «KPop Demon Hunters» και το «GNX» του Lamar.
Παγκοσμίως, το τραγούδι με τις περισσότερες αναπαραγωγές ήταν το «Die with a Smile» των Bruno Mars και Lady Gaga, με πάνω από 1,7 δισ. streams. Ακολούθησαν τα «Birds of a Feather» (Eilish), «APT.» (Mars & Rosé), «Ordinary» (Alex Warren) και «DtMF.» (Bad Bunny). Στις ΗΠΑ, πρώτο ήταν το «Luther» των Lamar και SZA, με δεύτερα τα «Die with a Smile», «Ordinary», «Birds of a Feather» και πέμπτο το «TV Off» των Lamar και Lefty Gunplay.
Το Spotify, η μεγαλύτερη μουσική πλατφόρμα παγκοσμίως με περίπου 31% της αγοράς, διαθέτει 713 εκατ. χρήστες και 281 εκατ. συνδρομητές σε πάνω από 180 αγορές, σύμφωνα με το Associated Press. Το Spotify Wrapped προσφέρει μια ετήσια, διαδραστική επισκόπηση των μουσικών συνηθειών κάθε χρήστη και των παγκόσμιων τάσεων και έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλές σε λάτρεις της μουσικής και του μάρκετινγκ.












