Η δίκη για την υπόθεση της δολοφονίας του 27χρονου στον Άγιο Δημήτριο συνεχίστηκε σε ιδιαίτερα τεταμένο και συναισθηματικά φορτισμένο κλίμα, με τις καταθέσεις να φέρνουν στο φως δραματικές στιγμές από τη μοιραία νύχτα.
Στο βήμα του μάρτυρα ανέβηκε ο πατέρας του θύματος, ο οποίος περιέγραψε με συγκλονιστικό τρόπο όσα βίωσε όταν ενημερώθηκε για το περιστατικό στο Πάρκο Ασυρμάτου. Όπως κατέθεσε, έσπευσε στο σημείο μετά από ειδοποίηση της υπηρεσίας του και αντίκρισε τον γιο του νεκρό, «εκεί που παίζαμε μπάλα», όπως είπε χαρακτηριστικά, προκαλώντας έντονη συναισθηματική φόρτιση στην αίθουσα.
Κατά τη διάρκεια της κατάθεσης, όταν ο πατέρας αναφέρθηκε στη σχέση του γιου του με την μία από τις κατηγορούμενες, την πρώην σύντροφό του, η νεαρή ξέσπασε σε λυγμούς και αποχώρησε προσωρινά από την αίθουσα, φωνάζοντας «Δεν αντέχω άλλο», σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, μέχρι να ηρεμήσει.
Σε άλλο σημείο της κατάθεσής του, ο πατέρας του 27χρονου εξέφρασε την πεποίθηση ότι ο 20χρονος κατηγορούμενος γνώριζε τι επρόκειτο να συμβεί το μοιραίο βράδυ στο πάρκο.
Πριν από την έναρξη της διαδικασίας, η υπεράσπιση των κατηγορουμένων κατέθεσε αίτημα αναβολής, το οποίο απορρίφθηκε από το δικαστήριο. Παράλληλα, οι συνήγοροι υποστήριξης της κατηγορίας ζήτησαν τον διαχωρισμό της υπόθεσης, ώστε ο 20χρονος κατηγορούμενος να δικαστεί για συνέργεια.
Το τραγικό περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ της 22ας Απριλίου, όταν ένας αλλοδαπός ειδοποίησε τις Αρχές ότι εντόπισε άνδρα χωρίς τις αισθήσεις του μέσα στο Πάρκο Ασυρμάτου στον Άγιο Δημήτριο. Οι αστυνομικοί που έφτασαν στο σημείο διαπίστωσαν τον θάνατο του 27χρονου, ο οποίος έφερε θανατηφόρο τραύμα από μαχαίρι στην καρδιά.
















