Με τις πρώτες μέρες του καλοκαιριού ξεκίνησε και πάλι η αντιπαράθεση μεταξύ της δημοτικής αρχής Σαρωνικού και της ΕΤΑΔ για ελεύθερες παραλίες. Ο δήμαρχος Δημήτρης Παπαχρήστου με ανάρτησή του ξεκαθάρισε ότι η δημοτική αρχή θα συνεχίσει τον αγώνα «με οποιοδήποτε κόστος».

Επιπλέον, καταγγέλλει την αντιπολίτευση ότι επιχειρεί να κλείσει το θέμα των ελεύθερων παραλιών, υπογραμμίζοντας ταυτόχρονα ότι ο ίδιος και η δημοτική του ομάδα παραμένουν στην πρώτη γραμμή των κινητοποιήσεων. Ο κ. Παπαχρήστου υπενθυμίζει ότι η ανυποχώρητη στάση του υπέρ των ελεύθερων παραλιών στάθηκε αιτία για πολλές δικαστικές αγωγές εναντίον του και για πολλές εκατοντάδες ευρώ, αλλά και για την παρέμβαση της Πολεοδομίας του Δήμου Σαρωνικού, η οποία ακύρωσε την πράξη κατεδάφισης της γλίστρας στην παραλία Πεύκο, την οποία χαρακτηρίζει «το τελευταίο οχυρό» του αγώνα για ελεύθερη πρόσβαση στις ακτές.

Πάντως, ο δήμαρχος καλεί και τους πολίτες να συμμετέχουν στον αγώνα ξεκινώντας από τη συναυλία που διοργανώνει με σύνθημα «Ελεύθερες Παραλίες», αλλά και να δώσουν το «παρών» σε κινητοποιήσεις, αν οι περιστάσεις το απαιτήσουν. «Ο αγώνας συνεχίζεται και θα τελειώσει μόνο όταν οι παραλίες επιστρέψουν στους πολίτες», αναφέρει χαρακτηριστικά στην ανάρτησή του.