Δεν πρόλαβε καλά‑καλά να μάθει πώς λένε «καλημέρα» στα ιαπωνικά και ήδη ετοίμασε βαλίτσες. Ο πρώην παίκτης του Παναθηναϊκού πήγε στη Γκάμπα Οσάκα για… νέο ξεκίνημα, αλλά τελικά το μόνο που ξεκίνησε ήταν η αντίστροφη μέτρηση. Κάπου ανάμεσα σε προπονήσεις, φυσική κατάσταση και jet lag, η συνεργασία κράτησε λιγότερο κι από ιαπωνικό επεισόδιο anime.
Ο Φίλιπ Μαξ, ο Γερμανός ακραίος αμυντικός ανακοινώθηκε στις 12 Μαρτίου, όμως 49 μέρες αργότερα η Γκάμπα Οσάκα ανακοίνωσε τη λύση του συμβολαίου του, χωρίς ο ίδιος να αγωνιστεί ούτε λεπτό. Στη δήλωσή του εξήγησε πως, δουλεύοντας τη φυσική του κατάσταση, κατάλαβε ότι δεν μπορούσε να βοηθήσει επαρκώς την ομάδα στο γήπεδο. Έτσι, μετά το άδοξο πέρασμά του από τον Παναθηναϊκό, ούτε η Ιαπωνία αποδείχθηκε το restart που περίμενε.
このたび、フィリップ・マックス選手との契約を双方合意のうえ解除することが決定いたしましたので、お知らせいたします。
詳細はこちら
🔗https://t.co/K164U0HxyM#ガンバ大阪 #GAMBAOSAKA pic.twitter.com/6o2W5rkia2— ガンバ大阪オフィシャル (@GAMBA_OFFICIAL) April 30, 2026
Ο πρώην «πράσινος» είχε αντιμετωπίσει προβλήματα τραυματισμών και στην Ελλάδα, όπου αποκτήθηκε με υψηλές προσδοκίες αλλά δεν κατάφερε να τις επιβεβαιώσει. Με μόλις 11 συμμετοχές και χωρίς να βρει σταθερό ρυθμό, αποχώρησε τον Γενάρη του 2026 και προσπάθησε να ξαναβρεί τον εαυτό του στην Άπω Ανατολή — χωρίς επιτυχία. Η τελευταία του επίσημη εμφάνιση παραμένει εκείνη της 9ης Μαρτίου 2025 με τον Παναθηναϊκό απέναντι στον Ατρόμητο.
















