Φιλοξενούμενη στην εκπομπή «Fashion Snap!» του Παντελή Τουτουντζή στο YouTube, μια από τις πιο αγαπημένες Ελληνίδες ηθοποιούς μίλησε με αφοπλιστική ειλικρίνεια για το ξεκίνημά της στην υποκριτική και τις έντονες δυσκολίες που βίωσε μόλις αποφοίτησε από τη δραματική σχολή, αποκαλύπτοντας μάλιστα πως απέτυχε σε δεκάδες οντισιόν λόγω του μεγάλου της άγχους.

Η Παναγιώτα Βλαντή περιέγραψε εκείνη την περίοδο ως ένα απόλυτο «χάος», εξηγώντας πως η μετάβαση από το προστατευμένο περιβάλλον της σχολής στην επαγγελματική πραγματικότητα ήταν ιδιαίτερα σκληρή.

Όπως παραδέχτηκε χαρακτηριστικά, χρειάστηκε να περάσει από περίπου 60 ακροάσεις χωρίς να την επιλέξει κανείς, καθώς η συστολή και η απειρία της λειτουργούσαν ανασταλτικά.

 «Χάος… Είναι διαφορετικό το χάος που βγαίνεις από τη σχολή και το χάος στην πορεία των πραγμάτων. Πήγα σε 60 ακροάσεις, κανείς δεν με έπαιρνε. Για τις ακροάσεις θεωρώ ότι είμαι ”αγγούρι”. Πολύ ντροπαλή. Πρέπει να ήμουν πολύ άγουρη.

Έβλεπαν το πάθος και όλο αυτό που είχα προφανώς γιατί μου το λέγανε.

Μου είχε κάτι πολύ ωραίο, η Μάγια Λυμπεροπούλου: ”Είσαι ακόμα άγουρη, άπειρη, αλλά εγώ βλέπω την προοπτική”.

Αν κάτι πήγε καλά, ήταν γιατί είδαν την προοπτική. Δεν ήμουν καλή. Δούλεψα πολύ για να είμαι καλή. Δούλεψα πάρα πολύ για να είμαι καλή», είπε αρχικά η Παναγιώτα Βλαντή, περίπου στο 14′:30″ του βίντεο.

«Θα μπορούσα να είχα πει όχι στον ρόλο της Σιλβί στα Μαύρα Μεσάνυχτα»

Σε άλλο σημείο της συνέντευξης η Παναγιώτα Βλαντή μίλησε για τον ρόλο της Σιλβί στη σειρά του Mega, «Μαύρα Μεσάνυχτα», με την ηθοποιό να παραδέχεται πως θα μπορούσε να είχε πει όχι, επειδή τότε δεν ήταν καλά στην προσωπική της ζωή.

«Ήταν πρόκληση, φόβος, όλα, τα πάντα όλα. Και πρέπει να σου πω ότι αυτό έγινε σε μια πολύ δύσκολη προσωπική στιγμή. Δεν ήμουν καλά μου στα προσωπικά μου. Το ήθελα πάρα πολύ, αλλά ήμουν και πάρα πολύ μετέωρη προσωπικά 

Θα μπορούσα να είχα πει και ένα όχι στον ρόλο. Είπα το “ναι” γιατί έπρεπε να αποφασίσω τι πρέπει να κάνω, πώς πρέπει να προχωρήσω. Ήμουν σε ένα σταυροδρόμι.