Για ακόμη μια φορά ο δήμαρχος Αλίμου Ανδρέας Κονδύλης επέλεξε κατά τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου να επιτεθεί προσωπικά με απαράδεκτους χαρακτηρισμούς κατά του δημάρχου Ελληνικού-Αργυρούπολης Γιάννη Κωνσταντάτου, προκαλώντας την άμεση αντίδρασή του. Για την ακρίβεια, σε ανακοίνωση που εξέδωσε η δημοτική παράταξη «Ενωμένη Πόλη» με επικεφαλής τον Γιάννη Κωνσταντάτο υπενθυμίζει πως «μέχρι σήμερα έχουμε μηνύσει την αντιδήμαρχό του Θεοδώρα Σύρμα για τις αισχρές αναφορές της, φαίνεται τώρα πως ξύνεται στην γκλίτσα του τσοπάνη και ο δήμαρχος Αλίμου και δεν θα αργήσει η ώρα που θα βρεθεί και αυτός υπόλογος για τα ψεύδη και όσα συκοφαντικά εξαπολύει συχνά πυκνά εναντίον του δημάρχου μας στο δημοτικό του συμβούλιο. Ανοχή τέλος σε κάποιον που δεν σέβεται τον θεσμικό ρόλο ενός δήμαρχου».
Όπως αποκαλύπτεται, ο Ανδρέας Κονδύλης, αναφερόμενος στον κ. Κωνσταντάτο, τον αποκάλεσε «εχθρό του Αλίμου», επειδή ως φορέας έχει στείλει εξώδικη διαμαρτυρία για την παράνομη χωματερή που λειτουργεί ο Δήμος Αλίμου κοντά στα σπίτια και εντός της επένδυσης του Ελληνικού. Ωστόσο, όπως υπογραμμίζει η παράταξη Κωνσταντάτου, «πρόκειται για αναφορά που οι επιθεωρητές επιβεβαίωσαν με πρόστιμο. Ο κ. Κονδύλης, που εμφανίζεται ως υπερασπιστής του περιβάλλοντος, οφείλει πρώτα να δώσει απαντήσεις στους δημότες του για την εικόνα μιας παράνομης χωματερής που αδυνατεί να λύσει σε νόμιμο μέρος αντί να αναζητά εχθρούς σε όμορους δήμους. Αν υπάρχει κάποιος εχθρός του Αλίμου, αυτός δεν είναι ο δήμαρχος Ελληνικού-Αργυρούπολης που διατηρεί άριστες σχέσεις με τον λαό της πόλης σας, αγαπάει τον Άλιμο και πάντοτε έχει ψηλά και τους Αλιμιώτες και τους πρώην δημάρχους. Αντίθετα, ο ίδιος ο κ. Κονδύλης είναι εκείνος που έχει επιλέξει επανειλημμένα τη σύγκρουση, τις προσφυγές και την πολεμική απέναντι στον Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης και στα μεγάλα έργα ανάπτυξης της περιοχής».
Τέλος, η ανακοίνωση της παράταξης της δημοτικής αρχής Ελληνικού-Αργυρούπολης απαντά ευθέως στον δήμαρχο Αλίμου τονίζοντας πως «ακόμη και σήμερα είστε αυτός που έχετε προσφύγει κατά της παραλίας του Ελληνικού, της μαρίνας του Ελληνικού, κατά των έργων που γίνονται στο Ελληνικό, στον όμορό σας δήμο. Ποια προσφυγή σάς κάναμε εμείς για αντίστοιχα έργα μέσα στον δικό σας δήμο; Αντί να εξηγεί ο κ. Κονδύλης στον λαό του Αλίμου γιατί χτίζονται 50.000 τμ στη Μαρίνα του Αλίμου, κάνετε προσφυγή για όσα γίνονται στη Μαρίνα του Ελληνικού, με την οποία δεν έχετε καμία σχέση και απέχετε χιλιόμετρα. Αν υπάρχει ένας εχθρός του Αλίμου, αυτός είστε εσείς που έχετε κηρύξει την πόλη σας σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης μετά και τις πρόσφατες πλημμύρες. Όλοι είδαμε την κατάσταση που επικρατούσε στον Άλιμο και “καμαρώσαμε” την τεχνολογική σας ανάπτυξη, που βάζατε ένα όχημα πάνω στα φρεάτια για να μη γεμίζει λύματα όλη η περιοχή και βρoμάει όλος ο τόπος μέχρι τα σπίτια μας».
















