Η Ατλέτικο Μαδρίτης παρουσίασε το παραδοσιακό βίντεο για τα Χριστούγεννα και για ακόμη μια χρονιά είναι αφιερωμένο στην ενημέρωση του κοινού για κάποιο κοινωνικό φαινόμενο.
Τα προηγούμενα χρόνια, ο ισπανικός ποδοσφαιρικός σύλλογος ασχολήθηκε με καμπάνιες ενημέρωσης κατά του bullying και της νόσου Alzheimer. Σε αμφότερα πεδία, το ίδρυμα της Ατλέτικο Μαδρίτης έχει συμβάλλει με εκστρατείες και δωρεές.
Φέτος, το χριστουγεννιάτικο σποτ των «ροχιμπλάνκος» ασχολείται με την ψυχική και νοητική υγεία. Με τίτλο «Mercado», δηλαδή «Αγορά», μας παρουσιάζει την ιστορία μιας γυναίκας που είναι φίλαθλος της Ατλέτικο Μαδρίτης, αλλά σταδιακά βυθίζεται στην κατάθλιψη.
Η ιστορία εκτυλίσσεται σε μια αγορά της Μαδρίτης και μας δείχνει τη Ρόζα, που πουλάει ψάρια, και τη Χούλια, που πουλάει λουλούδια. Οι ζωές τους και η διάθεσή τους είναι πολλές φορές συνυφασμένες με τα αποτελέσματα της Ατλέτικο Μαδρίτης. Μόνο που η πλοκή αποκαλύπτει πως υπάρχουν κι άλλα σημαντικότερα ζητήματα που απασχολούν την Χούλια, που δεν είναι ορατά και δεν εξαρτώνται από τα αποτελέσματα της αγαπημένης της ομάδας.
Η Ατλέτικο Μαδρίτης στέλνει ένα δυνατό μήνυμα. «Θα είμαι μαζί σου. Πάντοτε θα σε ενθαρρύνω. Ποτέ δε θα περπατάς μόνη σου (μόνος σου)».
Σύμφωνα με τον ΠΟΥ τα θέματα ψυχικής υγείας αποτελούν καθημερινή πρόκληση για πάνω από ένα δισεκατομμύριο ανθρώπους.












