Αντιμέτωπη με σφοδρή κατακραυγή βρέθηκε η efood το βράδυ της Πέμπτης, όταν, την ώρα που η Αθήνα «βυθιζόταν» από την κακοκαιρία και οι δρόμοι είχαν μετατραπεί σε ορμητικά ρέματα, η εταιρεία αντί να αναστείλει τις διανομές επέλεξε να αυξήσει το μπόνους των οδηγών κατά 70%. Η πρακτική αυτή θεωρήθηκε από εργαζόμενους και πολίτες ως προσπάθεια να δελεαστούν οι διανομείς να δουλέψουν σε ακραίες συνθήκες, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλειά τους.
Σύμφωνα με το σωματείο εργαζομένων της efood, το σχετικό μήνυμα έφτασε στα κινητά των διανομέων το απόγευμα της Πέμπτης (4/12), ακριβώς την ώρα που η Αττική δεχόταν το σφοδρότερο πλήγμα από την κακοκαιρία Byron. Το μήνυμα ανέφερε ότι «οι παραγγελίες είναι αυξημένες» και ότι από τις 19:00 έως τις 21:00 οι αμοιβές θα ήταν ενισχυμένες κατά 70%, συμπεριλαμβάνοντας και τις αποστάσεις.
Το σωματείο δημοσίευσε το μήνυμα στα social media, καταγγέλλοντας την εταιρεία για ανεύθυνη και επικίνδυνη πρακτική. «Η efood δίνει μπόνους και μας στέλνει να πνιγούμε μέσα στη νεροποντή, την ώρα που η Πολιτική Προστασία στέλνει συναγερμό», ανέφερε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας παράλληλα πως ο fleet manager της εταιρείας δεν απαντούσε στις κλήσεις τους.
Η αντίδραση των πολιτών ήταν άμεση, με πολλούς να στηρίζουν δημόσια τους διανομείς και να καταγγέλλουν την εταιρεία για έλλειψη ευθύνης απέναντι στην ανθρώπινη ασφάλεια. Μέσα στο κύμα δυσαρέσκειας, η efood τελικά υποχώρησε, στέλνοντας νέο μήνυμα στο οποίο ενημέρωνε ότι λόγω της κακοκαιρίας οι διανομές θα διακοπούν από τις 22:30 έως τη 01:00 τα ξημερώματα της Παρασκευής.
Η υπόθεση προσθέτει ένα ακόμη επεισόδιο στη συνεχιζόμενη συζήτηση γύρω από τις συνθήκες εργασίας των διανομέων και την ανάγκη για σαφείς κανόνες προστασίας τους σε ακραίες καιρικές συνθήκες.












