Η διαδικασία ψηφοφορίας για το βραβείο Golden Boy Web, που αναγνωρίζει τον καλύτερο ποδοσφαιριστή παγκοσμίως κάτω των 21 ετών, πλησιάζει στην ολοκλήρωσή της.
Με την έναρξη του τέταρτου και τελευταίου γύρου, χιλιάδες φίλαθλοι έχουν ήδη συμμετάσχει με πάθος, επιδιώκοντας να αναδείξουν τον… πιο χρυσό παίκτη της χρονιάς.
Ανάμεσα στους υποψηφίους, ξεχωρίζει ο Χρήστος Μουζακίτης, ο νεαρός μέσος του Ολυμπιακού, ο οποίος διατηρεί την πρωτοκαθεδρία στις προτιμήσεις των Ευρωπαίων φιλάθλων, συγκεντρώνοντας τις περισσότερες ψήφους. Είναι εντυπωσιακό ότι στους τρεις πρώτους γύρους, πάνω από 1,2 εκατομμύρια φίλαθλοι συμμετείχαν στη διαδικασία.
Εκτός από τον Χρήστο Μουζακίτη, η λίστα περιλαμβάνει και δύο ακόμη Έλληνες ποδοσφαιριστές. Ο Μπάμπης Κωστούλας, πρώην συμπαίκτης του Μουζακίτη στον Ολυμπιακό και νυν σέντερ φορ της Μπράιτον, καθώς και ο Κωνσταντίνος Καρέτσας, το ταλαντούχο παιδί της βελγικής Γκενκ και της Εθνικής.
Στον ανταγωνισμό συμμετέχουν επίσης σημαντικά ονόματα, όπως ο Γιλντίζ της Γιουβέντους, οι Γκιουλέρ, Μασταντουόνο και Χούισεν από τη Ρεάλ Μαδρίτης, ο Κουμπαρσί της Μπαρτσελόνα, καθώς και οι Ντουέ και Ζαΐρ-Εμερί από την Παρί Σεν Ζερμέν, όπως και οι Γιορό της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και Εστεβάο της Τσέλσι.
Αξιοσημείωτο είναι ότι το Golden Boy Web βραβεύει τους καλύτερους νεαρούς παίκτες με άλλον τρόπο από το παραδοσιακό βραβείο Golden Boy. Ανάμεσα στους πρόσφατους νικητές βρίσκονται ο Κενάν Γιλντίζ το 2024, ο Τζουντ Μπέλινγκχαμ το 2023, και ο Νικόλα Ζαλέφσκι το 2022, με τον Καρίμ Αντεγιέμι και τον Άνσου Φάτι να έχουν κερδίσει τα βραβεία το 2021 και το 2020 αντίστοιχα.
Τι είναι το βραβείο Golden Boy Web
Τι ακριβώς είναι το βραβείο Golden Boy Web; Πρόκειται για ένα καινοτόμο, ψηφιακό βραβείο που συνοδεύει το βραβείο Golden Boy της Tuttosport, με μια σημαντική διαφορά: οι φίλαθλοι έχουν την ευχέρεια να αποφασίσουν. Αντί της στατικής διαδικασίας του παραδοσιακού βραβείου, το Golden Boy Web ενισχύει την αλληλεπίδραση των φιλάθλων.
Κάθε μήνα, μια νέα λίστα με ταλαντούχους παίκτες από τα κορυφαία ευρωπαϊκά πρωταθλήματα δημοσιοποιείται. Οι φίλαθλοι ψηφίζουν, αξιολογώντας όχι μόνο τις επιδόσεις των παικτών, αλλά και την ψηφιακή τους επιρροή. Μέσω αυτής της διαδικασίας, αναδεικνύεται ένας «Νικητής του Μήνα», και μετά από πέντε γύρους ψηφοφορίας, η κοινότητα κατέχει τον τελικό λόγο για την ανάδειξη του μεγάλου νικητή. Έτσι, η ικανότητα στο γήπεδο συνδυάζεται με την απήχηση στα social media, καθιστώντας τη διαδικασία πιο ολοκληρωμένη και διαδραστική.












