Μπορεί να έχει παρατηρηθεί θεαματική μείωση των επισκεπτών στις εκθέσεις αυτοκινήτων, εξακολουθούν να επηρεάζουν άμεσα τη διαδικασία αγοράς.
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό των εκθέσεων Νέας Υόρκης, Λος Άντζελες και Καναδά, το 40% των επισκεπτών σκοπεύει να αγοράσει ή να κάνει leasing αυτοκινήτου μέσα στους επόμενους 12 μήνες.
Ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι ότι 68% που δηλώνουν πως θα κινηθούν σίγουρα για αγορά μέσα σε δύο χρόνια, ενώ οι επισκέπτες εκθέσεων είναι σχεδόν τρεις φορές πιο πιθανό να προχωρήσουν σε αγορά σε σχέση με τον μέσο καταναλωτή.
Οι εκθέσεις… πουλάνε
Το 37% δηλώνει ότι πηγαίνει σε έκθεση για να αποφασίσει την αγορά, ενώ 84% αναγνωρίζει ότι η επίσκεψη βοήθησε στη λήψη απόφασης, ενώ μετά την έκθεση:
- 58% έκανε online έρευνα για συγκεκριμένο μοντέλο
- 55% επισκέφθηκε αντιπροσωπεία
- 39% ζήτησε test drive
- 28% τελικά αγόρασε αυτοκίνητο
Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι νεότεροι επισκέπτες (Gen Z) είναι 1,5 φορά πιο πιθανό να συστήσουν μία έκθεση σε φίλους ή συγγενείς.
Ωστόσο, η απουσία μεγάλων brands επηρεάζει αρνητικά την εικόνα τους, με 1 στους 5 επισκέπτες να δηλώνει λιγότερο θετικός απέναντι σε μάρκες που δεν συμμετέχουν.
Παρά τις προκλήσεις, οι εκθέσεις εξακολουθούν να αποτελούν κομβικό σημείο επαφής μεταξύ κατασκευαστών και αγοραστών, αποδεικνύοντας ότι η δια ζώσης εμπειρία αυτοκινήτου… δύσκολα αντικαθίσταται από μια οθόνη.