Σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση εργασίας του δημάρχου Αγίου Δημητρίου Στέλιου Μαμαλάκη με τον μακαριότατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμο στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών.

Συζητήθηκαν σημαντικά ζητήματα που αφορούν την τοπική κοινωνία, με έμφαση στην κοινωνική συνοχή, στην ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ δήμου και Εκκλησίας, καθώς και στις κοινές δράσεις αλληλεγγύης για τη στήριξη των πολιτών που έχουν ανάγκη. Ο δήμαρχος ενημέρωσε για τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στον Άγιο Δημήτριο αλλά και για το μεγάλο σχέδιο ανάπλασης του ιστορικού κέντρου της πόλης με επίκεντρο τον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου.

Παράλληλα, αποφασίστηκε η ανάπτυξη νέων συνεργειών με το Ίδρυμα Ποιμαντικής Επιμόρφωσης της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, που περιλαμβάνουν την ψηφιακή ανάδειξη των ενοριών της πόλης, καθώς και την έκδοση ειδικού λευκώματος με τίτλο «Δήμος και Εκκλησία».